Dat was bij Crimz licentie
Xtreme-Crime
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Vaste prijs 70 euro.
-
Script stond laatst met alle rechten te koop voor 200 - 300 euro..
Dus verhouding klopt niet echt... ^o)^o) -
kunt u tester admin maken a.u.b.?
-
De gehele site stond laatst inderdaad tegen die prijs te koop, maar nu worden er licenties verkocht waardoor ik ze natuurlijk goedkoper aan kan bieden en ik denk niet dat jij de persoon bent die kan oordelen over de verhouding van de prijs en ik wil dat reacties op de prijs ook achterwege gelaten worden.
-
[offtopic]Ik kan wel oordelen over de prijs hoor, want die klopt niet... maar dat is natuurlijk aan jou..[/offtopic]
Tevens, wil ik het admin paneel wel zien, dus als tester admin word gemaakt , graag
-
Iemand nog geïnteresseerd ?
-
Ik ,maar wil eerst het admin paneel zien.
-
Bij het tester account is het admin paneel zichtbaar.
Linkerboven menu, bovenaan in het rijtje -
Tester account is verbannen.
-
Hm, weer iemand leuk geweest (c)
Tester account is weer beschikbaar gesteld.Zozo, iemand doet heeeel kinderachtig, kansloze puber
-
Test Account doet het nog niet
Verkeerde login/wachtwoord combinatie!
-
Tester account doet het weer.
Admin account is helaas niet meer beschikbaar en voor niemand meer te zien, je zult het dus moeten doen met de screenshots, PM!
Had echter wel verwacht dat het niveau hier wat hoger lag en dat er niet van die peuters waren.
Indien intresse PM
-
http://xtremecrime.nl/ tuurlijk...
-
-
Ga je website maar is goed beveiligen dan heb ik misschien interesse ik kan gewoon inloggen met wie ik wil
-
Om over de XSS lekken te zwijgen...
-
Nee maar via die adminpagina kan dat niks is beveiligd bijna bij het adminpaneel.
-
Dat komt doordat ik het adminpaneel zichtbaar voor iedereen gemaakt had, zodat deze op het tester account te zien was
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!