alstu!

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
-
Citaat van Blackpower
NielsB Niet alles is waar wat het nieuws zegt
Ik heb op Voetbalprimeur gelezen dat brazillie niet bang isDus die nieuws kan pot op wat op tv komt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 23:32:41:
Maar NielsBNederland heef gewoon geluk gehad
Om dat brazillie 2helft super slecht voetbalen
en met 10man veder moestmaar volgend jaar is er weer een WK
Maar dan in brazillie met pato en ronaldinho YES
Woow ik kijk nooit voetbal en zelf ik weet dat wk maar om de 4 jaar is. en nederland heeft geen geluk gehad ze waren gewoon beter. voetbal heeft niks met geluk te maken. -
Het niveau zakt in dit topic steeds lager en lager, dankzij Blackpower.
En hou nou is op met 'geluk', anders was Nederland er al uit want je hebt niet 3x achter elkaar geluk...
-
-
poule e
1/8 finale
kwart finale
? -
Jup
-
Natuurlijk is dit geen geluk..^o)
Geluk moet je bij het vissen hebben; niet bij voetbal.Nederland speelt gewoon super goed, klaar.
-
Jongs het was wel geluk
Brazillie was super goed in eerst helft toen was het 1-0
maar toen Brazillie tegen punt krijg in 2helft ging brazillie slecht voetbalen en die tegen punt heeft sneijder niet gemaakt
maar melo zelf met het hoofttrouwens nederland was super slecht eerste helft en 2helft niet
-
super goed spelen ze niet ze spelen zwaar onder de getoonde oefenwedstrijden en kwalificatie!
-
SkyNet
Nederland heeft gewoon veel geluk had bij
Brazilië Denemarken Japan Klaar
Johan cruijff zegt wie het minste fouten maakt
wint wedstrijd dat is steeds Nederland -
fouten maken is toch geen geluk:S? Fouten maken is een kwestie van logisch en strategisch inzicht hebben?
-
Nee melo heeft gewoon een Diken
fout gemaakt waarom doe je ogen dicht als er een bal op je af komthoe kan je dat zien waar bal heen gaat
-
Ach al had melo hem niet aangeraakt was ie er ook ingegaan was Ceasar miste de bal helemaal
-
Jij maakt ook Dikke fouten..
Zet die brazilië is uit je hoofd man.
-
Precies nu gaan we uruguay tegemoet en wat jammer nou dat suarez niet mee mag doen (sarcasm)
-
Jongs ik heb echt een vet voetbal flimpje gevonden
Ik heb die al meer dan 10keer gezien zo mooi vind ik hemHet gaat over deze Voetballers
ronaldinho vs CR9 vs Zlatan vs Messi vs KaKa vs RobinhoLink:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Moet je echt is kijken jongs
-
Ronaldinhio de laatste tijd gevolgd? Hij moet vechten voor een basisplaats..xD
-
Ja ronaldinho was zwaar aan de drugs:$
-
Ik vind Ronaldinho wel nice, niet alleen om het spel maar ook omdat hij niet arrogant is en niet zomaar valt zoals sommige.... that's why i also like messi!
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!