1-1!!! Nederland heeft gescoord!!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.10 17:24:59:
2-1 voor nederland!

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
2-1 sneijder 2 maal(1e nog aangetikt maar dankzij hem)!:O
-
Nederland gaat door!
-
GVD..
Nederland heeft echt vuil gespeeld & had allang 3 rode kaarten moeten hebben , bij elke actie van Brazilië maakte Oranje een fout.. -
Brazilië heeft best wel goed gespeeld maar maakte ook veel fouten
-
Brazilië speelde slecht in de 2de helft , maar ze werden ook altijd neergehaalt door een Nederlander.(laf)
en Van Bommel had allang een rode kaar moeten hebben -
Nederland heeft goed gespeeld, niet zeuren.
Tevens over gemeen spelen gesproken, Kaka en andere spelers van Brazilië speelde ook laf.. -
Haha maar lang niet zo laf als Nederland.
Altijd zuivere fouten maken , duwen met gestrekte armen enzo -
Yeah! Wat een adrenaline, wat een feest.. een top wedstrijd!
-
@ Dpm_x,
Hou toch op, alleen Robben werd al 10x neer gehaald.....
-
Valt niet op dat je een Nederlander bent , en als Robben zolang taffelt met de bal verdient hij het om neergehaald te worden:D
En Brazilië werd veel meer neergehaald dan Nederland & zeker vanvoor -
Dus jij vind dat als iemand lang met de bal dribbelt dat die gelijk moet worden neer geschoffeld ?
-
Nee , en meestal waren die fouten op de bal behalve bij die rode kaart , die was wel verdiend
-
Ik ben het met je eens
Als nederland zo vuil blijft voetbalen dan win je alles ja
zo kan ik het ook -
Brazilie was zeker wel eerlijk 8-) Bij sommige landen moet je gewoon zo spelen
-
Ja klopt
En die Bommel moest al lang rood krijgen
-
Blackpower donder op jongen (xD) ga een bril of lezen kopen Brazilie heeft alleen de naam mee.
De eerste kwartier was nederland niet in zijn doen maar daarna heb ik brazilie bijna niet gezien.
Al jij zegt dat dit onverdient was denk ik echt dat je of een oogprobleem of geen verstand van voetbal hebt misschien allicht tennis gekeken ipv voetbal..
-
stan ik denk dat jij een bril nodig hebt
Nederland voetbalt gewoon vuil steets Kaka en Robinho tackelen
Zo heeft nederland gewonen allen die eigen goal was een fout van brazillie maar het moest al lang 2-0 voor brazillie zijn die 1goal van Robinho was geen buitenspel -
Citaat van Blackpower
stan ik denk dat jij een bril nodig hebt
Nederland voetbalt gewoon vuil steets Kaka en Robinho tackelen
Zo heeft nederland gewonen allen die eigen goal was een fout van brazillie maar het moest al lang 2-0 voor brazillie zijn die 1goal van Robinho was geen buitenspel
Was wel buitenspel..:p -
Als ze het in een herhaling laten zien dat het buiten spel is, blijf jij nog volhouden dat het niet zo is
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!