WK 2010

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @larsisgoed9

Ik woon in nederland maar nederland verdiend het niet op Kampioen worden

Ik hoop dat duistland nederland afmaakt of spanje

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 21:31:52:
    Weetje wat ik nog erger vind

Zuidafrike is een arm land maar
    elk land die mee doet aan wk krijgt wel meer dan 200miljoen
    word verdeeld onder spelers

• Haha. Ze krijgen wel geld maar geen 200 mil per team hoor jongen..xD Damn, wat zal ik jou uitlachen als nederland kampioen word. Als nederland verliest wens ik je suc6 met mij uitlachen:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• @riicky

oo nu denk je dat nederland Brazillie verslagen heeft dat ze iedereen aan kan

Jammer voor jou Brazillie was gewoon slecht aan voetbalen dus daar om heeft brazillie verloren

Als Brazillie 100% goed aan voetbalen was
    dan was nederland nu al weg

• Wat je nou zegt is onzin? ik heb het niet eens over die wedstrijd gehad. Beter lezen dan pas typen:)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Braziliaan Melo op de vlucht voor woedende fans
    Het Braziliaanse elftal kreeg bij terugkeer op eigen bodem zoals verwacht geen hartelijk ontvangst. De boosheid en frustratie van de fans was vooral gericht op Felipe Melo die bij de gelijkmaker van Oranje een fout maakte en later de rode kaart kreeg.

De middenvelder van Juventus en het Braziliaanse elftal greep bij de gelijkmaker niet in. In plaats van de bal weg te koppen verdween deze achter zijn eigen doelman.

In de tweede helft kreeg Melo de rode kaart voor een smerige overtreding op Arjen Robben. De supporters scholden de middenvelder en bondscoach Dunga uit met de woorden 'Vaders van de nederlaag'.

Melo wist aan de woedende fans te ontkomen door een onopvallende zij-uitgang. Zijn vader wachtte hem daar op met een auto zodat alsnog de weg naar huis ingezet kon worden.

=================================================================
    Melo word 100%zeker vermoord door fans van brazillie
    fans van brazillie houd daar niet van met fouten

• Nee ik wil het weet hoe het afloopt met melo want ik hoop dat die vermoord word

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 23:22:20:
    Ik weet het az
    Als nederland kampioen word voetballers van nederland krijgt dan
    300.000 dat kan je beter aan zuidafrike geven

Als spanje kampioen word krijgt die
    600.000 euro (xD) zo veel en niks aan zuidafrike

• 420 miljoen euro totaal veel geld maarja, ze hebben ook heel wat geld aan Zuid-AFrika gegeven aangezien die het moest organiseren! En alle overnachtingen, eten, drinken etc is voor de Zuid-Afrikaanse eigenaren van het hotel of winkeltje.!

• woutr ik had het tegen blackpower..

en blackpower ik weet niet hoor maar nederland behoort eigenlijk tot de top van de wereld net als duitsland omdat zij laten zien hoe het voetbal werkelijk moet. Duitsland liet het vooral netjes zien in de 2de helft tegen Argentinië.

Verder een team kan niet 100% goed spelen, wij mensen zijn niet perfect en kunnen niet 100% zijn. ;)

Ook brazilië heeft goeie spelers, maar weet niet of jij weleens de krant leest want ze waren vooral bang voor spelers als robben, sneijder. De spelers van Nederland waren in tegendeel niet bang aangezien ze kaka en robinho etc allemaal wilde opvreten!

O ja hopen dat iemand vermoord word vind ik beetje te heftig en ik vind ook eigenlijk dat die reactie mag worden verwijderd aangezien zulke dingen niet thuis horen hier.

De fans in brazilië zijn zeer sportief tegenover de fans van nederland. Maar het zal heus niet gebeuren dat ze een goeie voetballer vermoorden.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• NielsB Niet alles is waar wat het nieuws zegt
    Ik heb op Voetbalprimeur gelezen dat brazillie niet bang is

Dus die nieuws kan pot op wat op tv komt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 23:32:41:
    Maar NielsB

Nederland heef gewoon geluk gehad
    Om dat brazillie 2helft super slecht voetbalen
    en met 10man veder moest

maar volgend jaar is er weer een WK
    Maar dan in brazillie met pato en ronaldinho YES

• Wel weten hoeveel geld een land krijgt, maar niet weten dat een WK maar om de 4 jaar georganiseerd word, LOL

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!