Inderdaad

WK 2010
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
@larsisgoed9
Ik woon in nederland maar nederland verdiend het niet op Kampioen worden
Ik hoop dat duistland nederland afmaakt of spanje
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 21:31:52:
Weetje wat ik nog erger vindZuidafrike is een arm land maar
elk land die mee doet aan wk krijgt wel meer dan 200miljoen
word verdeeld onder spelers -
Waar haal jij die onzin vandaan? Je wilt zeggen dat die 23 spelers ongeveer iets minder dan 10 miljoen krijgen voor het wk haha grappenmaker.
-
-
Haha. Ze krijgen wel geld maar geen 200 mil per team hoor jongen..xD Damn, wat zal ik jou uitlachen als nederland kampioen word. Als nederland verliest wens ik je suc6 met mij uitlachen:)
-
@riicky
oo nu denk je dat nederland Brazillie verslagen heeft dat ze iedereen aan kan
Jammer voor jou Brazillie was gewoon slecht aan voetbalen dus daar om heeft brazillie verloren
Als Brazillie 100% goed aan voetbalen was
dan was nederland nu al weg -
Wat je nou zegt is onzin? ik heb het niet eens over die wedstrijd gehad. Beter lezen dan pas typen:)
-
Blackpower ik heb nooit gezegd dat ze geen geld krijgen ik zei allen dat 200 mil overdreven is:) beter lezen aub?
-
Braziliaan Melo op de vlucht voor woedende fans
Het Braziliaanse elftal kreeg bij terugkeer op eigen bodem zoals verwacht geen hartelijk ontvangst. De boosheid en frustratie van de fans was vooral gericht op Felipe Melo die bij de gelijkmaker van Oranje een fout maakte en later de rode kaart kreeg.De middenvelder van Juventus en het Braziliaanse elftal greep bij de gelijkmaker niet in. In plaats van de bal weg te koppen verdween deze achter zijn eigen doelman.
In de tweede helft kreeg Melo de rode kaart voor een smerige overtreding op Arjen Robben. De supporters scholden de middenvelder en bondscoach Dunga uit met de woorden 'Vaders van de nederlaag'.
Melo wist aan de woedende fans te ontkomen door een onopvallende zij-uitgang. Zijn vader wachtte hem daar op met een auto zodat alsnog de weg naar huis ingezet kon worden.
=================================================================
Melo word 100%zeker vermoord door fans van brazillie
fans van brazillie houd daar niet van met fouten -
Blackpower je weet niet dat hij 100% vermoord wordt dat wordt hij namelijk niet:S! En waarom ouwe koeien uit de sloot halen Brazilie ligt eruit [punt] sluit dat hoofdstuk genaamd: Brazilie eens af:S?
-
Nee ik wil het weet hoe het afloopt met melo want ik hoop dat die vermoord word
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 23:22:20:
Ik weet het az
Als nederland kampioen word voetballers van nederland krijgt dan
300.000 dat kan je beter aan zuidafrike gevenAls spanje kampioen word krijgt die
600.000 euro (xD) zo veel en niks aan zuidafrike -
Blackpower hoe weet jij hoeveel ze krijgen waar staat dat vermeld:)?
-
-
420 miljoen euro totaal veel geld maarja, ze hebben ook heel wat geld aan Zuid-AFrika gegeven aangezien die het moest organiseren! En alle overnachtingen, eten, drinken etc is voor de Zuid-Afrikaanse eigenaren van het hotel of winkeltje.!
-
woutr ik had het tegen blackpower..
en blackpower ik weet niet hoor maar nederland behoort eigenlijk tot de top van de wereld net als duitsland omdat zij laten zien hoe het voetbal werkelijk moet. Duitsland liet het vooral netjes zien in de 2de helft tegen Argentinië.
Verder een team kan niet 100% goed spelen, wij mensen zijn niet perfect en kunnen niet 100% zijn.
Ook brazilië heeft goeie spelers, maar weet niet of jij weleens de krant leest want ze waren vooral bang voor spelers als robben, sneijder. De spelers van Nederland waren in tegendeel niet bang aangezien ze kaka en robinho etc allemaal wilde opvreten!
O ja hopen dat iemand vermoord word vind ik beetje te heftig en ik vind ook eigenlijk dat die reactie mag worden verwijderd aangezien zulke dingen niet thuis horen hier.
De fans in brazilië zijn zeer sportief tegenover de fans van nederland. Maar het zal heus niet gebeuren dat ze een goeie voetballer vermoorden.
-
NielsB Niet alles is waar wat het nieuws zegt
Ik heb op Voetbalprimeur gelezen dat brazillie niet bang isDus die nieuws kan pot op wat op tv komt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.10 23:32:41:
Maar NielsBNederland heef gewoon geluk gehad
Om dat brazillie 2helft super slecht voetbalen
en met 10man veder moestmaar volgend jaar is er weer een WK
Maar dan in brazillie met pato en ronaldinho YES -
Wel weten hoeveel geld een land krijgt, maar niet weten dat een WK maar om de 4 jaar georganiseerd word, LOL
-
Het EK is om de maand natuurlijk... (xD)
-
nehhor die is meestal iedere vrijdag/zaterdag en zondag!:D 18 tot 20 teams tegen elkaar 34 tot 38 wedstrijden:P
-
Aha, bedankt voor de opheldering
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!