Njah, ik ben tevreden met mijne LG pop (c)
Iphone 4G
-
-
-
Ik zou de blackberry storm 2 nemen veel en veel beter je betaald 1% voor de naam 99 % voor de materiaal ik heb zelf de blackberry bold 9700 is ook mega vet !
-
Heb zelf ook de 9700, is inderdaad een vet ding, maar dit is ook wat de meeste mensen verkeerd denken. Iedereen denkt dat het de beste kwaliteit is etc, maar velen hebben dit dus fout; dit is ongeveer hetzelfde geval als de iPhone.
De reden dat ik een BB heb is puur om de software. BTW BB 8900 Curve te koop incl. doos en bonnen, PM voor geïnteresseerden:P
-
@Project B
Wat is jullie probleem met iPhone, ik heb nog nooit problemen gehad met dit ding.
Heb hem onderhand al 1 jaar dus begrijp jullie echt niet, BB of iphone,how give's a fuck about that?
Ik heb een iPhone en me broer een Blackberry, wij zeiken elkaar ook niet af.
Ga nou eens onderbouwt iphone afkraken, kom niet met een verrotte smoes dat er een slecht bedrijf achter zit.
-
Volgens mij praat ik in mijn reactie toch echt over de BB?
-
Citaat van ProjectB
Heb zelf ook de 9700, is inderdaad een vet ding, maar dit is ook wat de meeste mensen verkeerd denken. Iedereen denkt dat het de beste kwaliteit is etc, maar velen hebben dit dus fout; dit is ongeveer hetzelfde geval als de iPhone.sorry ?
Gaat hier over de Iphone 4G en jullie beginnen over een blackberry.
Maak dan een topic over een blackberry en ga daar lekker discussiëren.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!