Update tussen 2 tabellen in db

• In mijn tabel RACE heb ik verschillende tijden staan. Als de tijd verstreken is wil ik middels een cron de spelers uit deze tabel wijzigen. Er dient nu in USERS te worden gezet

race_car_type = 0

Kortom; in RACE staat als vb

PHP
    (12, 'admin, demo123', 3, 'admin', 100000, ' 2010-05-31 20:11:59', 1, ' demo123');

Als nu de tijd verstreken is moet in de tabel USERS dus worden uitgevoerd

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `race_car_type`='0' WHERE `login`='" . Spelers_in_RACE .  "'");}

Wie zou mij hier verder mee kunnen helpen?

• ja dit heb ik toen van je gekocht. Maar om de een of andere reden wordt mijn cron niet goed geupdate voor het deel bij race_car_type (wel in jouw originele script hoor, maar niet bij mijn eigen aanpassingen). Vandaar dat ik het nu op deze manier probeer te verwerken.

Wellicht een idee hoe ik dit kan doen?

• Ja dat heb ik ook geprobeerd maar kwam er niet geheel uit hoe ik het werkende moest krijgen.

Kijk dit is wat er nu wordt uitgevoerd. Maar vreemd genoeg wordt de race_car_type niet veranderd naar 0 als de race is gedaan en hierdoor kan er geen nieuwe race meer worden gestart

• PHP
    mysql_query ( " UPDATE `users` SET

`race_won` = `race_won` + 1 ,
                            `race_done` = `race_done` + 1,
                            `race_money_won` = `race_money_won` + " . $race_money . "
                            `race_car_type` = NULL 

WHERE
                            `login` = '" .  $member . "'");

En vanuit de topic starter bericht:

PHP
    ysql_query("UPDATE `users` SET `race_car_type`='0' WHERE `login`='" . $Spelers_in_RACE .  "'");}

misschien moest Spelers in Race een variable zijn.

• Volgens mij is dit niet de fout, hier worden alleen de tijden gecontroleerd. Maar dit is hem

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!