Portfolio Layout

  • is dat een vraag die ik moet beantwoorden? Je ziet toch dat er niemand op reageerd :S


    Patrick ~ stan, reactie's zoals deze hoeven we niet erbij te hebben

  • Citaat van stan

    is dat een vraag die ik moet beantwoorden? Je ziet toch dat er niemand op reageerd :S


    Wat denk je zelf?
    Als jij vind dat het naar jou gericht is, mag dat. Niet moeten


    Citaat van Perrytje11

    Een topic bumpen binnen de 24u na aanmaak is niet toegestaan. Een topic mag maar 1x gebumpt worden.


    3 uurtjes verschil.. wow ^o)
    De crew zal daar niet t? veel druk om maken, dan mensen die na 30 min al doen. Of eerder mensen die modereren i.p.v. buttons gebruiken.



    Graag verder ontopic!



    Patrick ~ ook jij hoeft andere gebruikers niet op hun punten te zetten, daar ben ik voor ;)

  • @TS: Het spijt me maar deze layout is niet goed genoeg om te kunnen verkopen. Een portfolio moet ook indruk maken op je evt. klant en dat gaat je niet lukken met deze layout. Mijn tip volg eerst nog wat tutorials, er zijn er ook een heleboel te vinden op gebied van portfolio layout ;) Als je ze niet kan vinden moet je maar even vragen op msn (kan je krijgen via pb) ;)


    [offtopic] Patrick: moet zeggen dat jij goed van start gaat en erg oplettend bent ;) Is niet beledigend bedoeld ofzo.. 8-|[/offtopic]

  • Citaat van stan

    is dat een vraag die ik moet beantwoorden? Je ziet toch dat er niemand op reageerd :S


    Patrick ~ stan, reactie's zoals deze hoeven we niet erbij te hebben


    Kun je dit soort dingen of gewoon verwijderen of gewoon een PB ervan sturen. Want dit is echt verwarrend. Overal reageer jij onder. Geef dan liever een banpunt of een waarschuwing dan weet ik het meteen.
    [offtopic]Patrick ~ nutteloze reactie graag op letten


    Patrick ~ En zulke reactie's kan je altijd tegen me zeggen via prive bericht niet een volledige offtopic reactie geven


    Patrick ~ aangezien iedere mod zijn eigen hantering heeft van erop ingaan is het bij ieder anders inderdaad is het is niet toegestaan maar ik ga hiervoor niet gelijk een ban geven het zwart maken valt opzich wel mee. , daarnaast ook jij kan dit melden via report of prive bericht


    Patrick ~ Je ban is er net af..., kom op zulke vragen stel je maar via prive bericht, dit is totaal offtopic!


    Patrick ~ Geef de TS ook even tijd te antwoorden, en ga geen reactie's zoals deze plaatsen


    Patrick ~ stan, reactie's zoals deze hoeven we niet erbij te hebben


    Patrick ~ editen van mijn waarschuwingen hoeft niet , ik wijs je er alleen even op aangezien andere je er gelijk voor zouden bannen


    Patrick ~ ook jij hoeft andere gebruikers niet op hun punten te zetten, daar ben ik voor [/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!