België verbod op boerka

  • Ik ben het hiermee eens (de stelling) omdat ik vind dat iedereen herkenbaar moet zijn in de maatschappij. Ik vind niet dat je in een boerka over straat mag lopen omdat het simpelweg ook totaal iemand anders is en diegene misbruikt maakt van die cultuur. Daarom vind ik dat je het beter kan afschaffen. Veel mensen zullen het niet met me eens zijn maar dit is mijn mening ;)


  • Als jij het verband tussen de terroristische dreiging en geert wilders niet ziet moet je even een bril opzetten!


    Geert wilders is een logisch gevolg van een economische crisis maar ik denk dat op dit soort partijen stemmen averechts werkt.
    PVV noemt als hoofdpunt de veiligheid op straat. Terwijl ik denk dat je met mensen discrimineren niet meer bereikt dan een antireactie. Dus die moslims voelen zich bedreigd die gaan ons weer bedreigen en daarom gaan wij hen weer bedreigen. Als een soort lus bij php het houd niet op.


    En 4 mei ...
    Er komt een soort spanning door heel de wantoestand in Nederland. We kunnen niemand meer vertrouwen en er kan elk moment een aanslag worden gepleegd. Dit was een uitgelezen moment, mijn vader zei het nog aan de telefoon tegen mij. Er hing voor het incident al een soort onnatuurlijke spanning. En die reactie die het heeft losgelaten is niet normaal. Als er normaal iemand zou gaan schreeuwen zou niet het hele plein wegrennen. Maar iedereen had volgens mij de zelfde gedachte die ik ook had. `Dit is een uitgelezen moment dat er een gek met een machine geweer alles komt verpesten´. Dus mijn opinie : het was niet de man zelf die het veroorzaakt heeft maar de wantoestand in nederland.

  • @Stan
    Grootste onzin want heel die aanslag op de koningin heeft niks met de PVV te maken.
    Het was zelfs geen buitenlandse, gewoon een Nederlander tot twee keer aan toe.


    Verband met Geert Wilders is grote onzin, waarom is die oorlog in Afghanistan begonnen?
    Of heeft Geert Wilders ook dit weer op ze brood gekregen?


    Hij wil het pensioen leeftijd verlagen, veiligheid op straat brengen en nog veel meer.
    Stem jij maar klakkeloos op CDA of PVDA, mijn stem zullen ze nooit krijgen met hun achterlijke ideeën.
    CDA heeft teveel beloftes gemaakt en komt niks na, vertrouw die lui niet meer.


    Kortom, Geert Wilders heeft niks met die aanslagen te maken.
    Denk maar keer na voordat je een vinger naar iemand wijst.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.10 19:50:46:
    Hij is misschien hard in zijn woorden maar het is wel de waarheid.
    Ik mag ook niet alle buitenlandse mensen durf ik gerust toe te geven.


    Er zitten mensen tussen die zich wel aanpassen en zich kunnen gedragen.
    Ik werk zelf met een Turkse man van 50 jaar, je wil niet weten hoeveel humor wij dagelijks hebben.


    Het is niet altijd slecht, het nadeel is alleen dat Geert het vaak verkeerd brengt.
    Zoek op Youtube maar "2e kamer uitgelult", dan zal je zien waarom ik zo denk.


    Hij heeft zoveel standpunten die niemand durft te zeggen, ben blij dat er eindelijk iemand is die ballen toont :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.10 19:56:50:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Cheers :cheer:

  • Hmm sommige mensen kunnen echt totaal niet lezen!


    Dreiging tot terrorisme is afgelopen jaren gestegen. Dat komt doordat de ultra orthodoxe moslim beweging vinden dat er iets moet veranderen. Er komen een aantal aanslagen in New York, Londen en Spanje. Hierdoor voelt de gemiddelde Nederlander zich niet veilig. Omdat we een multiculturele samenleving zijn. En we weten dus ook dat een aantal groeperingen in Nederland enorm orthodox moslim zijn. Die banden heeft met organisaties zoals El Qaida.


    Nouja vul het zelf maar in denk je dat "dat" soort mensen die op de streep staan tussen aanslag of niet. Eerder over die streep gaan als er een geblondeerde Limburger gaat roepen dat ze het land uit moeten en die dingen verbied zoals hoofddoekjes. Of als we veel met die hoge imams gaan praten en bewondering tonen voor hun cultuur.
    Hierin werkt Wilders meer als een katalisator voor de dreiging van terrorisme. Dus ik zeg niet dat hij de oorzaak is. Maar hij helpt zeker niet preventief (xD).


    Kijk alles (de situatie zoals het in Nederland is) heeft zijn samenhang. Als je die samenhang niet ziet zal je allicht op de PVV stemmen.


    En als je denkt dat ik het programma's partij niet heb gelezen van de PVV heb je het mis. Als het om stemmen gaat ben ik uiterst voorzichtig. En natuurlijk hebben ze ook goed standpunten zoals "geen coffeshops in de straal van 1 km rondom scholen" maar uiteindelijk winnen ze alleen stemmen omdat Wilders z'n mediaspelletje speelt. En half Nederland speelt het met hem mee.


    [offtopic]Maar heel dit gebeuren incl. de economische crissis is eigenlijk niks. We zouden alles wat we in de schatkist hebben aan milieu moeten besteden. Want volgens de Beagle (een serie op Ned 2) zijn we over 200 jaar uitgestorven.
    [/offtopic]

  • Ik speel ook met hem mee.


    We moeten aan ONZE toekomst denken, en niet die van andere landen.
    Hoeveel landen denk je dat ons kleine land zal helpen als wij in de problemen raken?


    We sturen 80 miljoen belasting geld naar Haïti, geen probleem maar zien we dit ooit nog terug?


    Wij betalen en hun bepalen waar het heen gaat, het is ONS geld en moet in dit land besteed worden.


    Ik heb een tijdje zonder werk gezeten, weetje hoeveel moeite ik heb moeten doen om een uitkering te krijgen ?
    Hier in de buurt zit een asiel, ze rijen dagelijks naar de supermarkt.
    Gevonden geld zeker, dacht het niet bedenk maar waar dat vandaan komt.
    Wij betalen voor die lui, moet maar keer stoppen ben er helemaal klaar mee.
    Als ze een nieuwe toekomst willen gaan ze er maar voor werken.


    En als die terroristen dit niet bevalt gaan ze hun eigen land maar bombarderen.
    Ze hebben het daar toch zo goed, ze weten het allemaal toch beter dan de rest.
    Laat ze het dan ook lekker oplossen, hebben ze ons dan ook niet voor nodig.



    Maar om on-topic te blijven, dit gaat over België ;)

  • Citaat


    En als die terroristen dit niet bevalt gaan ze hun eigen land maar bombarderen.
    Ze hebben het daar toch zo goed, ze weten het allemaal toch beter dan de rest.
    Laat ze het dan ook lekker oplossen, hebben ze ons dan ook niet voor nodig.


    Nog 1 dingetje, helaas zullen terroristen nooit hun eigen land bombarderen en wij kunnen niet vertellen waar wel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!