PC steeds slechter

• even de offline folders legen of je user profiel reseten

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.04.10 14:33:14:
    maar krijg je meldinegn of zo als je de pc opstart ?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.04.10 14:36:16:
    w8 eens even weet het al -_- zelfde probleem heb ik ook op mijn vaste pc met me laptop heb ik de probleem niet unistaleer SP2 en daarna moet hij gewoon lopen als dat gedaan is zou ik vista hulp vragen voor dit probleem want er zijn meerdere met het zelfde probleem

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• Ik heb ook nooit vrijgegeven crypters gebruikt ;) Maar nee crypter maken heeft totaal niks te maken als je kan hacken of niet. Eigenlijk zijn mensen met botnets, rats, keyloggers etc. GEEN hackers. Dat zijn gewoon "blackhatters"

Hacker is meer mensen die daadwerkelijk "hacken" en dus bijvoorbeeld SQL Injection gebruiken, om wachtwoorden te achterhalen.

Crypters worden gemaakt meestal door mensen die goed in programmeren zijn aangezien het gewoon een programma is, die je dus ook kan gebruiken om je eigen software te beveiligen.

Maar virussen worden wel is gebruikt om pc's te slopen, die heb je zeker er tussen zitten.

• 1. Blackhats is al meervoud;
    2. Bedankt voor het gebruiken van het woord hackers in de negatieve context.. Je lijkt me leraar wel;

Ga zo door. En oja ik heb best wel wat verstand ervan maar waarom zou ik alles prijsgeven wat ik kan.. Retard

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!