Beste provider België

• Ja dat heeft ook met je eigen netwerk problemen te maken heb hier ook een twin lijn met fax e.d. Nooit geen problemen mee je hebt gewoon zelf aan je netwerk lopen prutsen.. Er komen niet voor niets mensen die de instalatie voor je doen bij Belgacom.

• Staat niets over bij Belgacom, normaal geven ze het altijd direct aan als er spraken is van een echte storing, weet wel dat die kasten die ergens in je woonwijk staan erg gevoelig zijn dus moest er een hond met een krachtstraal tegen aan urineren ( extreem voorbeeld ) kan het wel zijn dat je er problemen mee krijgt ja maar Telenet maakt gebruik van de zelfde kast dus dit zou je probleem niet verhelpen moest het zo zijn dat die kast wat klappen opvangt, bovendien staat in de voorwaarden van Belgacom dat de gemeente aansprakelijk is voor het onderhouden van die kast als ik het goed heb. Maar ik denk toch echt niet dat er een echte storing geweest is anders zouden ze dat vermeld hebben.

• telenet is echt waardeloos. heb geen ervaring met belgacom.
    dus daar kan ik niets over zeggen.

even de nadelen van telenet op een rij:
    - download limiet. ( in nederland hebben we dat nooit gehad )
    - zeer slechte service
    - dubbele incasso ( als je terug boekt heb je gelijk een incasso aan je broek )

ben blij dat ik weer terug in nederland zit want ik wil me geen zorgen maken als ik een back up binnen haal. dat me internet gelijk super traag is

• Dat is niet zo;) In het begin hadden we degelijk datalimiet, zeker ADSL stond er bekend om, Kabel had het minder en is eerder mee gestopt met die limiet

• Citaat van vergeten

Dat is niet zo;) In het begin hadden we degelijk datalimiet, zeker ADSL stond er bekend om, Kabel had het minder en is eerder mee gestopt met die limiet

ongeveer 10 jaar geleden hadden wij eerst internet abonnement, en ik weet zeker dat hier geen limiet aan zat. en daar voor had je geloof ik alleen telefoon tikken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!