Open Community

• Citaat van Gangstawar

[offtopic]Waarom maken sommige mensen koen zwart??
    @ Abbadon Je mag altijd vragen stellen over elke onderwerp zolang je maar geen recklame maakt.
    @ Ferhatje waarom zou je hier weggaan? je weet dat cp en wmcity de grootste zijn.[/offtopic]

Lol, als je denkt dat CP en WMCity de grootste zijn moet je toch nog eens even goed gaan googlen..of bedoelde je de grootste kinder(achtige) community? :)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]@tartatus BLIJF ONTOPIC DAAR KAN IK ME DOOD AAN IRRITEREN[/offtopic]

Ik vraag een donatie voor af om de scripters die ik heb te motiveren dat ze dan zowiezo wat krijgen dat is al wat beter voor de scripters dan te zeggen van misschien krijg je er ooooooit wat voor.

• Denk jij echt dat zoiets helpt, als ik jou nu 10 euro doneer ? Het wordt een open source zeg je zelf, dan script je vooral voor je plezier aan die source en niet voor het geld, want dan kun je het beter verkopen ..

Om even een voorbeeld te geven:

Ik ben zelf ook bezig met OSVendetta, hoor je mij om geld donaties vragen? Nee, ook al gebruik ik een lay-out die mezelf 40 euro heeft gekost, en het domeinnaam me ook wel iets heeft gekost.. Ik doe het niet voor het geld, anders is het niet echt non-profit meer..

• Ik ben het ook eens met Dein. Als het om het geld en zogenaamde ontbrekende motivatie te doen is (waar je dat vandaan hebt is me een raadsel, aangezien iedereen hier vrijwillig aan meehelpt) dan hoef je van mij niet meer te verwachten dat ik nog mee doe.
    Had deze reactie van Gerben ook totaal niet verwacht.

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Citaat

Ik vraag een donatie voor af om de scripters die ik heb te motiveren dat ze dan zowiezo wat krijgen dat is al wat beter voor de scripters dan te zeggen van misschien krijg je er ooooooit wat voor.

Yup, hiermee bedoel je zeker een lay-out ? ;)

• jgdonleach:

Waarom zet je niet eerst een paar punten op een rij.
    - Hoe overtuig je de Donateurs, wat krijgen ze ervoor terug ?
    - Is er veel vraag naar ? Aangezien ik liever grotere OS gebruikt.
    - Hoe ga ik het redden zonder budget (Hosting,domein,scripts,huisstijl,etc,.) ?
    - Waarom je het OS wilt maken & niet gewoon betaald maar met updates&bugfixes komt ? ( en dan met een admin-paneel alles kan aanpassen.
    - wat versta jij onder OS-commmunity ?( kan een forum,hyves,etc. zijn)

En nog een paar dingen, ga eerst eens goed nadenken en schrijf op hoe je het aan wilt pakken om te zorgen dat het er komt.

En geen donateurs vragen, zonder dat je weet of het wel slaagt.
    [offtopic]Aangezien je met een groot team, ruzie onderling kan krijgen..:([/offtopic]
    -

• @ sloosmedia: Er zijn veel mensen die een community willen beginnen maar zitten met de bugs van andere source. Dus mijn bedoeling is om dus mensen die dat graag willen beginnen te helpen om een buglose source te maken.

Punt 1: Ik ga ze overtuigen om een 99% buglose versie te maken en natuurlijk met een aantal mooie layouts die iemand aan het maken is.
    Punt 2: Er is veel vraag na zoals verder te lezen is hierboven.
    Punt 3: Kwa budget red ik het redelijk. Ik heb al een hosting, domein is aangevraagd, script doe ik nu alleen en misschien met iemand anders.
    Punt 4: Ga ik nadenken om mensen bijvoorbeeld 1 euro te vragen als ze het downloaden.
    Punt5: Ik versta onder een OS-Community een site zoals CP.

@ spinazie: Jammer dat je niet meer mee doet.

Ik heb nu al 3 onderdelen zelf gemaakt.
    Deze onderdelen zijn: Admin, Profiel ed. en linkpartners.

Misschien dat iemand anders mee wil helpen.

• Citaat

@ dein: Denken en doen is wat anders.

Dus je gaat er eerst over nadenken, maar je weet al zeker dat je het niet gaat doen? Vreemd...

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Je moet in het begin al weten waarom je iets script, maar ja, ik ga me hier niet teveel meer mee bemoeien, je loopt eerst voor donaties, dan ga je over naar lay-out donaties, dan naar geld donaties en nu wil je ze ervoor laten betalen.. Wat is het volgende?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!