Wie kan me uitleggen wat ik bij link van de micropayment op Mollie moet invullen?
De source is van Criminolz.
Hoe werkt het betaalsysteem van Criminolz?
-
-
-
Read me bestand lezen
-
lol.
daar staat geen ene fuk in -
In je database staat een tabel met mollie.
edit daar je nummer. -
Ik citeer
Citaat van readme
In dit bestand vind je informatie die nodig is om je spel naar wens online te krijgen. De Criminolz 3 source is als open source licentie vrijgegeven door Richard Snijders (game-projects) en mag als zodanig gebruikt worden, mits je gebruikstoestemming niet is ingetrokken. Het verkopen of misbruiken van dit systeem is niet toegestaan, en zal aangepakt worden.CONFIGURATIE:
In de map includes vind je het bestand 'config.php'. Open deze met een kladblok of editor en verander de volgende constanten:url (vereist)
gamenaam (aanbevolen)
slogan (aanbevolen)
noreply_mail (sterk aanbevolen)
contact_mail (sterk aanbevolen)
database_server (vereist)
database_user (vereist)
database_pass (vereist)
database_name (vereist)DATABASE:
Om de database correct te krijgen, dien je het bestand 'sql.sql' te importeren in je PHPmyAdmin scherm of query window. Ga hierna naar de tabel 'mollie' in verkennen (browse), en verander het partnerid in je eigen mollie-partnerid.
Tips:
Om leden admin te maken, zet je users.admin op 'Ja'
Om leden moderator te maken, zet je users.moderator op 'Ja'ADMIN PANEL:
Zoals je ziet is er geen admin panel! Ik stel het heel erg op prijs als iemand die er even bijmaakt en op CriminalsPoint zet!Ik hoop dat het systeem bevalt. Veel succes gewenst namens game-projects!
Let op: De naam en layout mogen gewoon gebruikt worden! Het is dus NIET nodig de layout of naam te veranderen! Om je game uniek te houden, is het echter wel aanbevolen ze te wijzigen. Ook de layout mag natuurlijk niet verkocht worden.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!