Ik ga je volgen Dein, ken je eerdere werken dus ben benieuwt hoe deze gaat uitpakken.
succes :cheer:
Ik ga je volgen Dein, ken je eerdere werken dus ben benieuwt hoe deze gaat uitpakken.
succes :cheer:
Omdat vele niet met MySQLi werken ga ik hiervoor een class schrijven, zodat als je terug wilt naar MySQL (omdat je host MySQLi niet ondersteunt) je gewoon in de class moet duiken en wat dingen moet veranderen.
Ben momenteel bezig met een licentie op te stellen.
Best nice
Die layout werd hier is getoond door tree :p
Inderdaad, maar hij is officieel van mij, het is gemaakt door Tree, maar ik heb het gekocht (40 euro), daarom zal de .psd file er niet bijzitten, om de kleine kindjes die het anders gaan verkopen buiten te houden ;).
Dan is je header hopelijk in een <h1> verwerkt anders heeft niemand er nog wat aan :p
hehe maar dan verkopen ze hem wel gesliced zonder psd
Uiteraard, maar het zal vooral om de rechten van de lay-out gaan, zoals dat hij niet verkocht mag worden met of zonder de source, en mocht iemand dat doen dat hij/zij veel problemen kan krijgen.
Aangezien ik niet op me kop laat zitten, en ik die persoon dan ook tot z'n laatste cent zal laten boeten ;).
Ik wil wel als designer of als scripter meehelpen.
Is het misschien ene leuk idee om een plugin systeem te maken zoals bij wordpress. Waarbij layouts en plugins gemakkelijk kunnen geinstalleerd en geupload zodat iedereen er gebruik van kan maken. En zodat iedereen zijn steentje aan deze maffiasource kan bijdragen.
Mvg,
Stan
Er zou misschien wel een design moeten komen voor de osvendetta.be site, zodat ik op wordpress kan draaien met een lay-out?
Een plugin systeem is niet zo simpel te maken, ik denk ook niet dat ik zo ver gevorderd ben, maar het komt er later misschien nog wel bij in. Updates zullen altijd correct geleverd worden.
Deze source is ook niet gemaakt voor beginnelingen uiteraard, een beginneling kan de source wel online krijgen maar verder uitbreiden vereist toch net de grens tussen beginner en gevorderden.
Om scripters erbij te betrekken moet ik nog wat uitwerken, aangezien we dan op een server of iets dergelijks moeten werken, ik daar wel voor in, maar ik heb niet zo 1,2,3 ergens nog een account liggen waar ik deze source op kan plaatsen, en ftp gegevens e.d van kan/wil delen :p.
Hosting was toch al aangeboden door WJsolutions.
Ik denk dat ik wel voor een mooie layout voor osvendetta.be kan maken.
Wil je het soort van zakelijk en/of iets met maffia?
Zakelijke lay-out
Heb dat bericht nog niet gelezen/gezien in dit topic?
Ik kan je nog een host aanbieden die ik niet gebruik..
Citaat van FerhatjeIk kan je nog een host aanbieden die ik niet gebruik..
ja ik ook wel want 3 kwart van me reseller gebruik ik bijna niet.
Specs even doorsturen via PB graag :).
Dan zal ik later deze week nog wel iets laten weten.
Aangezien ik binnenkort nog een weekje op vakantie ben, en dan is het handig als andere mensen het van me overpakken.
wat bedoel je met specs?
specificaties ofzo?
zo ja hoe zoek ik die op?
(ik geef niet me hele reseller op hoor )
Ja gewoon de specificaties die ik dan krijg? Of welke reseller heb je en waar? Gewoon wat meer informatie :p.
Disk Space (MB) 500.0
Bandwidth (GB) 5.000 ( ik ga maximaal tot 10k want de rest wil ik zelf)
E-Mails unlimited
Ftp Accounts unlimited
Databases unlimited
Domains 10
Het heeft direct admin met phpmyadmin
waar hij staat geen idee.
ik laat hem hosten door wjsolutions.
je kan eventueel meer krijgen.
maar dan moet ik even bespreken.
(a) ik geef je dit omdat ik veel zie in deze osvendetta.
!Dit is eenmalig dus ga geen pm sturen of ik je een gratis hosting kan geven! alvast bedankt
Klinkt goed, stuur me even een PB met je msn adres in dan bespreken we de rest wel op msn ;).
Even begonnen met de wordpress layout.
misschien nog erg weinig om te laten zien maar alvast een tussenscreentje om te laten zien dat ik bezig ben.
Ziet er al goed uit (op de spelfout na , "choise language" :p)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!