Rating: 0/10
Comments: (onderbouwd)

Layout
-
-
-
4/10
Het ziet er geinig uit maar is best leeg.
Ik zou als ik jou was beter letter op de uitlijning e.d
Dan oogt het ontwerp rustiger en zal ik er een extra punt voor geven.Succes verder! :cheer:
-
uitlijning vind ik @ designen opzich nog niet echt belangrijk dat komt bij het slicen wel goed aangezien deze layout daar niet gevoelig voor is dat alles al tijdens en designen recht moet zijn,
ja ben er mee eens het is niet 100% recht maar goed en het is ook niet altijd even netjes
-
Ik heb het meer over het RSS en Twitter icoon, dat dat meer naar rechts kan.
En de oranje button meer naar links dat het in de linker lijn valt van het menu. -
Ziet er netjes en strak uit. Ik neem aan dat het nog niet helemaal af is?
-
6/10
het ziet er leuk uit.
zoals je zegt let je niet echt op je uitlijning maar als je dit laat slicen dan zal hij of zij er geen rekening mee houden.Verder is je logo niet echt meer van deze tijd vind ik persoonlijk. Maak wat meer 3d/figuren en zo er in het is nu vrij simpel.
Verder is de rest wel leuk ingedeelt
succes verder
-
is neit erg ik slice hem toch zelf
owh en btw over het logo:
heeft nike een flashy 3d logo?ik hou van simpel en doel gericht werken en dat wil ik zo ook op mijn portfolio uiten
-
Citaat
ik hou van simpel en doel gericht werken en dat wil ik zo ook op mijn portfolio uiten
Amen.
-
oke wat jij wilt
ik vind het persoonlijk wat minder...
probeer dan toch wat schaduw er achter te zetten voor iets meer effect -
Hij is nu een beetje basic ja..
-
ik vind het een 3 waard dit omdat het helemaal niet aantrekkelijk is om op die site dan te kijken.
Logo gewoon 4 blokjes en een beetje tekst niet mooi echt niet.
Ik geef dus een 3
-
[offtopic]@ willem jou logo van WJ solutions is lekker orgineel wil je zeggen?[/offtopic]
Maar ieder zijn smaak ik hou gewoon van simpel en strak en ja als mensen het daar niet mee eens zijn, zijn ze het er niet mee eens klaar kan hoogstens vragen hoe zij het dan wel zouden doen
-
6/10
Simpel en strak, had iets profesioneler gekund maar op zich wel mooi gedaan.
Je had mischien wel wat meer kleur kunnen gebruiken.
In het menu heb je blauw en denk ik een wit vlak met opacity ik zou die opacity iets lager zetten zodat er iets minder contrast in zit -
Citaat van Patrick
[offtopic]@ willem jou logo van WJ solutions is lekker orgineel wil je zeggen?[/offtopic]
Maar ieder zijn smaak ik hou gewoon van simpel en strak en ja als mensen het daar niet mee eens zijn, zijn ze het er niet mee eens klaar kan hoogstens vragen hoe zij het dan wel zouden doen
Hebben we het hier over het logo van WJ Solutions dan volgens mijn niet. (Maar ik kan het fout hebben hoor dat zou dan wel heel dom zijn als ik het fout zou hebben:P)
Jij vraagt je mening over je layout nou die geef ik als je het niet eens was met mijn mening had je het eerder moeten bedenken en mischien je topic hier niet moeten plaatsen.
Sorry voor off-topic
-
Cijfer: 3/10
Commentaar: Veel en veel te simpel, verder is het content lettertype veel te licht en zoals al vaak is gezegd is het logo veel te simpel.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!