Jemajeroen @ Ik heb nog nooit zulke links gekregen.
Hey was een tinyurl link. Ik kryg vaker van hem links. Met filmpjes etc. dus ik dacht dat dat ook 1 van hem was.
Ontopic.
Ik ga msn verwijderen etc.
Jemajeroen @ Ik heb nog nooit zulke links gekregen.
Hey was een tinyurl link. Ik kryg vaker van hem links. Met filmpjes etc. dus ik dacht dat dat ook 1 van hem was.
Ontopic.
Ik ga msn verwijderen etc.
ja dat kan je moet op passen als je moet inloggen met je msn zeker...
tinyurl kun je makkelijk zon sites steeds maar weer goed verbergen
Ja dat weet ik.
Zoals ik al zei ik krijg vaker links vanhem met filmpjes en stuff. Dus ik wist niet dat hij een virus had.
het kan er ooit tussen zitten..
waarschuw hem ook want hij heeft er dus ook last van..
Ik heb em van de TS gekregen.
Nou ja, tegenwoordig zitten virussen vaak ook nog in de Windows map;)
Geef je toch kans dat je misschien opnieuw moet installeren, als dit een betere "black hatter" is moet je toch dat doen.
Want tegenwoordig hebben voornamelijk botvirussen (voor botnet dus) auto spread, torrent, msn en paar andere software. Ze laten de virus constant steeds updaten zodat hij FUD blijft, ze crypten hem iig zodat hij anti is voor van alles en nog wat.
Ik zal iig je pc gewoon opnieuw installeren en al je passes te veranderen om te zorgen voor minste schade Anders kan je nog wel is wat dingetjes kwijt raken. Dat msn gebeurte is slechts voor 1 ding dat is spreaden en geloof me die verkopen ze of gebruiken het zelf voor ergere dingen
Jup. Heb pas een nieuwe hardeschijf gehaald van E100,-
Maar binnenkort ga ik overstappen naar MAC of windows 7[offtopic]Heb nu nog vista[/offtopic]
Indien je goeie videokaart heb raad ik windows 7 aan (h)
Draai het ook en hij is onwijs handig bijna hetzelfde als MAC maar dan windows style.
Ik ga tog een windows 7 halen.
Maar dan gewoon een tele nieuwe. Mag tot de E3500,- gaan.
Dus dat word volgens mij een perfecte pc:P
ZO heb je gespaard?:p
Voor 1500 heb je al een goeie hoor:)
Haal gewoon de Core i7 930 (werkt prima genoeg die hexacore is nergens voor nodig en duizend euro is zonde voor dingen waar zelfs genoeg dingen niet eens een quad core voor nodig is)
Goede moederbordje, miss waterkoeling setje, mooi triple kit 3x2GB geheugen voor minstens 200 euro, dan een Ati Radeon 5970 (jaha de dual GPU kaartje). 1000 watt voedingje erbij. Mooi Intel SSD ook nog, lekker snel zijn ze
nou kom je volgens mij nog niet uit op 3500 euro:P Rest kan je voor je beeldscherm muisje enz besteden:P Miss een 2e 5970 (lol overkill) al hoewel geen enkele CPU dat denk ik kan verwerken een quad cross fire xD
Heb eindelijk die virus gevonden!
NOD32®. Dus ik kom em gelijk verwijderen XD.
Beste virusscanner is Antivir/Avira
Als ik me vroegere blackhat tijd bekijk dan weet ik dat Antivir vaak het probleem was dat die me virussen zag xD
Kaspersky is ook erg goed, alleen kost beetje teveel en ziet zelfs minder virussen dan Avira.
Norton(h)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!