Ontopic blijven!

Crimemaker illegaal ?!!?!!
-
-
-
Citaat van Abaddon
En daarnaast ook nog eens z'n privileges "MISBRUIKT" door alles wat gerelateerd is aan zijn projecten tot illegaal te verklaren en gelijk ervoor te bannen, wat bij andere niet gedaan word.
Komt weer goed terug op mijn argument dat er teveel uit eigen initiatief gehandeld werd/word hier. ( Waar ik zelf nog een banpunt voor gekregen had omdat het niet waar was omdat pim op die dag nog niemand gebant had, wat echt een belabberd excuus is )
Hier kan ik over mee praten. Hij heeft mij verbannen omdat ik eigenaar van Startcrime ben en ik er een topic over startte.
Maar wat ik me afvraag, wie is de maker van de crimebuilder source? Ik zou van hem graag duidelijkheid willen horen, Koen Rens kan hier wel gaan roepen dat die source illegaal is en dat die een rechtszaak aan aanspannen, maar voor zover ik weet is hij de maker niet dus die kan echt niks.Hij heeft mij gezegd contact te hebben met de eigenaar, ik moest bij HEM een licentie kopen
Oplichting noem ik dat gewoon!Koen Rens kan gewoon niet tegen concurrentie. Maar iedere ondernemer zou toch moeten weten dat concurrentie alleen maar goed is? Moet die zijn site maar verbeteren. Dat is waar ik nu kei hard mee bezig ben.
Ik ben 2x verbannen door Koen Rens omdat ik Startcrime promootte, daarom heb ik al mijn nuttige posts hier verwijderd en post ik hier niks meer. Echter heeft ene Alex mijn geposte script verwijderd en het opnieuw gepost met zijn reclame erin:
http://www.criminalspoint.com/db/script/98.html
Deze wil ik nog steeds verwijderd hebben, maar Alex reageerd niet op berichten.Dit wordt nu een erg lange post, maar ik wou dit even kwijt.
Met vriendelijke groet,
Bas -
Ok, ik geef 1 waarschuwing en nog blijft iemand het overtreden.
Tja, dan vraag je erom..--------------
Ontopic nu, of je volgt ook zoals Bas met banpunten!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!