Internet belazerij?!

  • Citaat van vergeten


    Fout, PayPal handelt niet met virtuele goederen, dit gaat buiten hun beleid, als ze je oplichten is het eigen schuld dikke bult;)


    Ik weet niet waar jij je op baseert, maar ik zal mezelf even herhalen:
    Bij mij is dit wel gelukt voor virtuele goederen.
    Dus zeker proberen, want het werkt wel (h)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zoals vele andere all zeiden neem contact op met paypal:


    Stap 1 - Geschil direct openen
    U kunt een geschil openen in hetKlachtencentrum om direct contact op te nemen met de verkoper voor het oplossen van een problematische transactie. Na de betaaldatum heeft u 45 dagen de tijd om een geschil te openen. Veelvoorkomende redenen om een geschil te openen:


    Een koper roept de hulp van een verkoper in om een probleem met een transactie op te lossen.Het Klachtencentrum in Mijn rekening is de PayPal-locatie voor het oplossen van kwesties tussen kopers en verkopers.Een koper en verkoper komen tot overeenstemming en sluiten de kwestie, of PayPal neemt een beslissing en sluit de kwestie.
    U heeft betaald voor een object, maar u heeft het object niet ontvangen en de verkoper reageert niet of is niet behulpzaam.
    U heeft een object ontvangen dat sterk afwijkt van de beschrijving.
    Klik op de knop Een probleem melden in het Klachtencentrum om een geschil te openen. Geef vervolgens meer informatie over de kwestie en stuur een bericht naar de verkoper.


    U dient zeven dagen verzendtijd in acht te nemen, voordat u een geschil over een niet-ontvangen object opent. Transacties die ouder dan 45 dagen zijn, kunnen niet meer worden betwist, maar moeten wel worden gemeld. Want om actie te kunnen ondernemen ter bescherming van andere kopers, volgt PayPal de prestatietrends van verkopers.


    Stap 2 - Onderhandelen om geschil op te lossen
    U en de verkoper hebben 20 dagen de tijd om het geschil op te lossen of om het geschil te escaleren tot een PayPal-claim.


    De verkoper bekijkt uw bericht en reageert in het Klachtencentrum. Dit is uw mogelijkheid om rechtstreeks met elkaar te communiceren en de kwestie op te lossen door het uitwisselen van berichten. Communiceer duidelijk en geef suggesties over de wijze waarop de kwestie kan worden opgelost, bijvoorbeeld door middel van een volledige of gedeeltelijke terugbetaling.


    Als het geschil wordt geëscaleerd tot een claim, kan PayPal alle geposte berichten onderzoeken.


    We blokkeren alle bedragen die verband houden met de transactie, totdat het geschil is opgelost of gesloten.


    Stap 3 - Sluit het geschil of escaleer het geschil tot een claim.
    U kunt een geschil sluiten als u en de verkoper tot een oplossing zijn gekomen.


    Als dat niet het geval is, kunt u het geschil binnen 20 dagen na opening van het geschil, escaleren tot een PayPal-claim. Na 20 dagen sluiten we geschillen automatisch.


    Wacht met het sluiten van een geschil tot u 100% tevreden bent met het resultaat. Een gesloten geschil kan niet meer worden heropend of worden geëscaleerd tot een PayPal-claim.


    Selecteer het openstaande geschil in het Klachtencentrum en klik op de gewenste actie onder aan het scherm met geschilgegevens om het geschil te sluiten of te escaleren.


    We hebben meer informatie van u nodig wanneer u een geschil escaleert tot een PayPal-claim.


    Stap 4 - Wij onderzoeken de claim en lossen de claim op
    Als u een geschil escaleert tot een claim, vraagt u PayPal om deze te onderzoeken en over het resultaat te beslissen.


    We proberen kwesties binnen 10 dagen op te lossen, maar bij ingewikkelde kwesties kan het langer duren om de kwestie te onderzoeken, een eindbeslissing te nemen, geldbedragen vrij te geven en de kwestie te sluiten.


    Voor u en de verkoper kunnen specifieke deadlines gelden voor het verstrekken van nieuwe informatie. We gebruiken de berichten die zijn uitgewisseld in het Klachtencentrum, tezamen met andere gegevens, om de uitkomst te bepalen.


    In het Klachtencentrum kunt u de voortgang van uw claim volgen en reageren op verzoeken om informatie.


    We stellen u op de hoogte wanneer we een eindbeslissing hebben genomen.


    Zo werkt paypal. Mocht je het willen nalezen dat kan


    Log in op paypal ga naar klachten centrum en dan uitleg daar vind je de uitleg over geschillen etc.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!