dit is mijn 2de layout ik wil er graag een beoordeling op http://the-enforcer.nl/test/
2de layout
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ga eerst nog maar even leren, dit is gewoon niets, dit is vuilnis,
Hier hoor je je bijna voor te schamen,
Leer eerst is wat tuts, voordat je hier maar wat post, want dit heb ik binnen 1 min zo gemaakt:)
-1/10 - vorige layout: -1 = -2/10
Geen goed begin..
MVG Georgo
-
[offtopic]Ga je allemaal doodschamen die reacties plaatsen. Deze layout stelt inderdaad niets voor maar de opmerking van Georgo is gewoon diep triest van hem.
Als jij zo goed bent geef 'm dan gewoon normaal tips!
Kleutertjes.[/offtopic]
Probeer iets meer tuts te volgen, en kijk als voorbeeld gewoon bij andere sites. Probeer je eigen style te vinden en kom dan pas terug met een check op CP. Want van deze tjappies hoef je geen normale reactie te verwachten.
-
de achtergrond is veel te druk , de letters zijn veel te druk. probeer wat minder effecten etc. te gebruiken en zoals Xtreativ als zegt probeer wat tutorials te volgen
-
Citaat van Xreativ
[offtopic]Ga je allemaal doodschamen die reacties plaatsen. Deze layout stelt inderdaad niets voor maar de opmerking van Georgo is gewoon diep triest van hem.
Als jij zo goed bent geef 'm dan gewoon normaal tips!
Kleutertjes.[/offtopic]
Ik heb hem speciaal tips gegeven in zijn vorige topic,
Hij heeft er niets mee gedaan, en als hij een beetje rond kijkt,
weet hij ook wat er een beetje als layout van toepassing komt,Dus ik zelf vind dit een terechte post:)
Misschien iets te grof, daar heb je wel gelijk in..
Excusses daarvoor dan,
Maar probeer inderdaad, alsjeblieft tuts te volgen, en een beetje rond te kijken wat er hier of ergens anders geplaatst wordt,
Dan weet je een beetje in welke richting moet designen
MVG Georgo
-
Topic opgeschoond, de reactie van Georgo kan er nog mee door. Vanaf nu je reacties onderbouwen en ontopic reageren.
-
De layout doet erg pijn aan me ogen. Je kan beter deze weggooien en naar veel site's dan kan je kijken hoe het hoort!
-
Ik heb hier eventeel een voorbeeld voor je, die je kan gebruiken als basis voor je indeling, er staat ook uitleg in:)
Net even snel voor je gemaakt, om het jou net even wat makkelijker te maken
- Hou het in het begin simpel
- Gebruik niet al te grote letters, dat schikt af
- Hou er een goeie indeling in, prop niet alles bijelkaar
- Verzin een mooie kleuren combinatie, let op de kleuren die kunnen vloeken met elkaar, dit kan pijn voor de ogen veroorzaken..MVG Georgo
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!