Eerste layout

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Cijfer: 4/10
    Geen nood, als eerste layout valt dit nog mee ;)


    Pluspunten: zeer leuke achtergrond


    Minpunten:
    - te groot lettertype
    - te veel lege ruimtes, en de opgevulde ruimtes zijn heel benauwend (te druk), probeer bijvoorbeeld Menu en Linkpartners wat groter te maken en wat minder tekst in het Hoofdmenu (content)
    - lelijke footer
    - banner kan beter/leuker, probeer het simpel maar strak te houden


    Tips: werken aan de minpuntjes ;)

  • Heey leuke beginners layout, voor de update krijg je een 6/10


    Lettertype zou ik nog een klein beetje aan werken, maar vanderest is het 1 mooi geheel:)


    MVG Georgo

  • Nu is je lettertype weer te klein, ik zou gewoon voor Arial, 12 pt, gaan ;)


    De tekst in de banner vind ik nog steeds lelijk :(


    Het inlogmenu bovenaan vind ik nogal lelijk. Ik zou eerder voor een iets donkerder rood gaan dan de header zelf (i.p.v. doorzichtig wit), en indien je een gradient wilt met maximaal 10% opacity. Misschien ook een iets leukere Go! button maken.


    Lettertype van die menutitels mag wel wat kleiner (en alweer, de gewone tekst iets groter) :p


    Content ziet er iets beter uit, maar ik vind hem nog steeds redelijk klein en druk. Misschien die iets groter maken om zo de lege ruimtes een beetje weg te werken.


    [offtopic]En hoe stom het ook klinkt, ik vind die advertentieruimte onderaan het mooiste van de hele layout :p


    Hierbij geef ik je een tip: misschien zou een content met zo'n simpel grijs vlak, en een rand die iets donkerder grijs is, wel mooier zijn dan de content die je nu hebt?
    Kijk maar naar andere sites, tegenwoordig zijn zulke gewone grijze vlakken op een witte achtergrond overal te zien.[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!