Xnova Redesigned!

• Beta 13

Wel na enkele maanden werk hebben we weer een nieuwere versie online gezet. Beta 13! Helaas verliep de release niet zo erg soepel dus hebben we helaas een 13b diezelfde avond uitgebracht... Man dat waren wat late uurtjes zeg :). We kijken met genot toe hoe mensen ons complimenteren en zien dat ons project succes maakt! Vandaag is Beta 13 meer dan 550 keer gedownload! Een hele prestatie voor ons kleine groepje al zeg ik het zelf.

Aangezien Criminalspoint toch een tijd mijn leerpunt is geweest wil ik graag hier laten zien wat ik uiteindelijk toch gedaan heb.

Download Link:
    http://xnovaredesigned.svn.sou…edesigned.tar.gz?view=tar

Skin: http://www.silverlights.org/skins.zip

Ik hoop dat jullie er ook veel plezier aan hebben en de volgende vraag willen beantwoorden:

- Wij willen graag een tracker erin plaatsen dat ons het aantal leden, Url en bezoekers toestuurt. Zouden jullie daar bezwaar tegen hebben?

Alvast hartstikke bedankt!

Lars

• - Wij willen graag een tracker erin plaatsen dat ons het aantal leden, Url en bezoekers toestuurt. Zouden jullie daar bezwaar tegen hebben?

Is dit een verplichting, want denk dat sommige geen problemen ermee hebben maar andere misschien wel.
    Ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben maar hangt natuurlijk er wel vanaf welke informatie jullie mee nemen.

• Bedankt voor je antwoord,

Ik zat er ook al over na te denken om dit als mogelijkheid aan te geven tijdens de installatie van xnova.

Er zal niets meer als de hoeveelheid gebruikers, link van de site, Naam van het spel, aantal bezoekers.

Het doel is voor eigen administratie en misschien voor een game list op ons blog :)

bedank!

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.10 19:52:42:
    Pardon Sloosmedia,

Xnova is een moderne hedendaagse cloon van Ogame. Wel te verstaan de laatste versie. Echter zijn wij ons langzaam aan het ontrekken van het cloon gebeuren en onze eigen opties en ideeën erin te verwerken.

Ik post wat screenshots over 3 minuten :)

Mvg

Lars

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.03.10 20:00:37:
    Screenshot 1:

Screenshot 2:

Screenshot 3:

Mvg

Lars

• @sloosmedia

hartstikke bedankt :) ik neem later vandaag contact met je op

az

Hij is helaas nog in het Engels. er zijn wel al vertalingen in Pools en Spaans maar nog geen Nederlandse vrijwilliger gevonden om alles te vertalen. Is een hoop werk hoor :P

Als iemand zich wil aanmelden stuur maar een pm anders doe ik het na de offici?le release.

Mvg

Zoria

P.S.

mochten jullie even tijd hebben:

- Wij willen graag een tracker erin plaatsen dat ons het aantal leden, Url en bezoekers toestuurt. Zouden jullie daar bezwaar tegen hebben?

We zijn namelijk begonnen met het systeem en zouden graag willen weten wat jullie van het idee vinden.

• buiten het feit dat hij er mooi uitziet vind ik hem toch nog iets in het idee van Ogame blijft.

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Xnovaredesigned was ook bedoeld origineel bedoeld voor een exacte cloon van ogame. Maar we werken nu aan wat andere dingen die we bedacht hebben zoals een achievement systeem en meer 'low player game' opties zodat je geen last hebt van de lage hoeveelheid leden op je spel.

We blijven wel echter bij de huidige (in-game) Look en feel dit omdat xnovaredesigned verschillende ogame skins support. Dit was erg belangrijk.

Verder zijn we ook bezig met een moderne strategie spel. Zal wel nog een kleine zes maanden duren aangezien we grotendeels scripten met python.

• Dankje Ferhat,

Silverlights is een online demo. We weten dat de outgame niet aan behoefte voldoet dus zijn we bezig met 4 nieuwe :). Silverlights blijft een testserver. Malfuncties zijn een mogelijkheid. Ik heb geen demo account beschikbaar maar zal er zo een geven.

mvg

lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!