Mooi layouts

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zou eerst fatsoenlijk nederlands leren...
    Daarna een fatsoenlijke titel verzinnen...
    En dan heel misschien na 1,5 jaar oefenen kan je een beetje layout creeeren als je er volledig voor gaat tenminste!

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Ook al werk je 5 jaar met Photoshop het is zo'n uitgebreid programma dat je dan zelfs nog niet alles kunt, ik noem pas iemand een echte designer als hij op het standpunt is om geheel zelfstandig een lay-out te maken met een goede indeling en kleurgebruik.


    Je moet er ook wat aanleg voor hebben, aangezien ik hier al merk dat dat niet zo is: zelfstandig werken (is een probleem) aangezien je hier zo'n vraag stelt die al 10 keer is gevraagd. Iemand die het echt wilt leren gaat gewoon direct aan de slag met tutorials en gaat niet een topic openen voor elk probleem dat opduikt.


    Lay-outs laten raten moet je pas doen als je zelf tevreden bent over het resultaat, en daar bouw je op verder. Maar geen enkel design kan nog echt uniek zijn, er is altijd wel iets 'afgekeken' van een andere lay-out, uiteraard zijn er nog designers die dit kunnen alleen dat zijn er niet zoveel, jammer genoeg.

  • Dein
    iets unieks verzinnen is onmogelijk in deze tijd kwa designen, 'afgekeken' vind ik een beetje een groot woord aangezien de meeste designers hen eigen draai er aan brengen.


    Je moet er inderdaad wel aanleg voor hebben, ik ben best creatief en maak ook op school mijn werkstukken altijd strak. Sommige leerlingen denken dan, wat doet hij er veel moeite voor of 'wat een raar kleurgebruik'. Maar zodra jij alles strak & simpel maakt is het designen al heet wat gemakkelijker. Ik geef je 2 jaar, en je maakt vast al wat leuke lay-outs als die echt je passie is.

  • [offtopic]Het topic mag open blijven, snoopdogje oftewel beter bekend als vinny of bloedbad vond het weer eens nodig om na de zoveelste perm ban terug te komen, ik had allang een vermoeden, en het was inderdaad vinny. [/offtopic]


    Waarom ik gebruik vooral colorcombos.com voor mijn kleurenschema's.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!