Photoshop Leren

• Beste Leden,

Ik heb photoshop CS3 portable gekregen van school.
    Nu wil ik leren om layouts te maken.
    Heb al wat voorbeelden gemaakt op een a4tje.
    Hoe maken jullie je layouts.
    Ik heb het over logos invoegen en gebruik van de rectangle tools en gradients.
    En als je een tutorial gevolgt hebt welke heb je dan gevolgt.
    Zo kan ik het namelijk ook een beetje leren.

Met vriendelijke groet

Gangstawar

• Mijn layouts maak ik via PSP ( Paint shop Pro Photo XI ) het is eigelijk vrijwel allemaal het zelfde alleen ligt eraan hoe je ermee omgaat....

Makkelijke manier voor beginners Microsoft office frontpage. Ook een manier om layouts te ontwerpen.

Verder heb ik bij een vriendin die zelf die lessen maakt gevolgd en dus ook een fotoshop diploma (certificaat)

Mvg Mick :cheer:

• Citaat

En als je een tutorial gevolgt hebt welke heb je dan gevolgt.
    Zo kan ik het namelijk ook een beetje leren.

Grappig zinnetje, als je eens wist hoeveel tutorials ik wel niet gedaan heb voor ik echt begon met layouts te maken...

Gewoon veel oefenen en dan kom je er wel, dan spreek ik niet in weken en maanden maar toch zeker een half jaar (indien je er niet 24/24 mee bezig bent, want dan ben je het meteen beu!) ;)

• Je moet gewoon een layout in elkaar flansen met allemaal tutorials natuurlijk zullen de eerste layouts niet perfect zijn maar iedereen moet ergens beginnen

• Hier nog 1, Gewoon beetje prutsen,
    Dan leer je vanzelf,

Tuts zijn er om het een beetje makkelijker te maken, niet veel, want je neemt ook iemand anders zijn werkwijze,

Iedereen heeft een andere werkwijze, ik begin bvb aan de achtergrond, en niet de indeling, een ander eerst de indeling dan de achtergrond,

Dit is een voorbeeld, maar als dat met alles is, en jij vind een andere volg orde beter, dan doe je dat,

Daarom is het misschien makkelijker, om eerst even te prutsen met photoshop, en dan tuts gaat volgen...

Zelf maak ik dingen met paint shop pro X2, en met Adobe illustrator, en kan bvb totaal niet met photoshop werken, en iemand die photoshop kent, die kan totaal niet met pspX2 werken,

Je kan dit uiteindelijk wel leren, zoals ik nu doen met photoshop, alleen je begint weer een beetje opnieuw,

MVG Georgo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!