ok dan
maar van wie heb je gekocht dan ?(layout)
Ghetto-Life
- xifiz
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ja dat zat ik ook te kijken maar de website bestaat niet meer!
-
Beste xifiz ik ben owner van deze source/layout en is gestolen, ik geef je dan ook meteen de kans om deze te verwijderen voordat ik verdere stappen onderneem.
-
En daar heb je het bewijs
Toevallig heb ik al eens eerder een rip gemeld dus wist direct van wie die was
-
De layout wil ik er af halen maar de source niet!
Ik ken de eigenaar van de source en die heeft toestemming! -
Jongens doe is even normaal het is mijn source. Dus als iemand opmerkingen over source heeft kom maar klagen bij mij. Over de layout weet ik niks. maar source is van mij.
maffiabase de site xifix is ook een onderdeel van mij waarvan ik ook een eigenaar ben. maar over de layout weet ik niks. ik zal met xifix erover praten. Sorry als die layout geript is. Wordt geregeld.
-
Weetje, sluit dit gewoon. Er zijn nu al 2 mensen zeggen dat iets van hun is. Kan ik ook wel zeggen. Kom eerst met de bewijzen.
-
tukkie ik ben Zadik, aap dat je bent:@ stuur desnoods een mail naar kill2own.net naar de webmaster. dan kun je zien wie de echte eigenaar is.
-
En ik ben de paus.
Reageer is normaal, en kom zelf met de bewijzen.
-
uhm moet ik jou wat bewijzen lol. kom maar langs bij mij dan zal ik je wat bewijzen jongen. je bent gewoon zon noob. met lage kwaliteit. trouwens wat reageer jij op dit topic. je hebt niks hier te zoeken enigste. als je alleen maar gaat zeiken.
-
Nou dan is dat ook de wereld uit!
Verder is het ook de laatste keer dat ik hier iets post.
Deze site wordt je altijd alleen genaaid landveraders! -
Jip sommige hebben hier te lage kwaliteit. Kunnen ze niks aan doen. Een van de admins mag deze topic sluiten of verwijderen. Hier heb ik ook altijd gezeur gehad dus.
-
IK heb deze layout ooit laten maken bij http://designs.birdwebdesign.nl/layout/mafia/outgame.html en die ook gekocht, dus deze layout is gestolen zonder meer, over source spreek ik me niet uit. maar heb de netbeheerder van url al aardig mailtje gestuurt dat deze snel moet verwijderd worden vorodat er problemen van komen. topic kan gesloten worden bij deze!
-
Tjonge jonge de layout wordt eraf gehaald. ik heb met Xifix gesproken. wordt nu geregeld. sorry dat hij een geripte layout had en ik niks in de gaten had. nu blij?
-
Als je net even had gekeken dan had je al gezien dat de andere layout erop zat.
Jullie kunnen ook eens keer normaal doen, ik wist niet eens dat hij geripped was of wat dan ook "Buds" jij bent niet genaaid door mij maar WIJ zijn genaaid door iemand!
Dus kom niet dreigen en wat dan ook!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!