250 eur zijn de layouts op cp niet waard:):P, als je 250 euro neerlegt ga dan naar sitedeals! hier zijn de layouts hoogsten 80 a 90 euro:0 en op cp heb je voor 25 best een redelijk layout!
Game Community
-
-
-
?250,- vind ik echt al overdreven veel geld voor een layout, hoe mooi hij er ook mag uitzien...
En trouwens, dit noem ik helemaal geen battle, de topicstarter is gewoon op zoek naar een layout en organiseert daar een battle voor, wat in mijn ogen totaal verkeerd is...
Als je naar een layout op zoek bent moet je geen battle beginnen maar zoek je gewoon een degelijke designer en betaal je eventueel een iets hogere prijs maar ben je ten minste zeker van kwaliteit en moet je niet zo'n battle beginnen...Je kan even goed 10 designers contacteren, zeggen dat ze een layout voor je moeten maken, en achteraf kies je het beste ontwerp en zeg je tegen de 9 anderen dat je het niet meer moet hebben...
Het komt hier op neer: een battle is als wedstrijd bedoelt, voor de fun, of om een ander uit te dagen. Een battle is niet bedoelt om op zoek te gaan naar een layout dat je wilt kopen want het is net daarom dat bijna alle battles hier op Criminalspoint niet worden afgerond...
Hopelijk is het hierbij voor iedereen duidelijk!
[offtopic]Sorry dat dit net in jouw topic moest gezegd worden, maar het moest gewoon ooit gezegd worden![/offtopic]
-
Ik doe ook wel mee ;). Vind het beetje jammer dat mensen zeuren dat je een laag budget hebt. Ik vraag echt nooit zoveel voor een layout + slicing. Gewoon omdat ik er zelf ook plezier aan heb om het te maken. En doe het graag voor weinig ;).
Morgen begin ik ermee.
-
Wie nu nog offtopic gaat, krijgt een aantal uur.!
En nu begint de battle:cheer:
---- -
Sluit het topic toch maar, ik weet dat ik geen inzendingen krijg...
-
Als je toch al denk dat je geen inzendingen krijgt, dan doe ik toch maar niet meer mee ;).
-
Ik sluit alleen de battle, mocht iemand nog een layout willen maken voor mij hoor ik dat graag via PM.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!