Gratis Layout CC

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zie geen veranderingen, het is gewoon de crimeclub layout, die standaard is, zelfs de text is niet eens veranderd.


    Of gaat het over eindgame?







    1/10


    MVG Georgo

  • 6/10.


    Voor je 1e keer niet slecht.
    Zorg er alleen voor dat je layout gecentreerd staat. En dat de kleuren bij elkaar passen. Ook is de tekst Home, Login enz. Nogal groot, zelf bijna blinde mensen kunnen dit lezen ;).

  • Dat is niet helemaal waar,


    In de andere topic waar ik moods weggeef, is tog ook me eigen design?


    En die geef ik ook gewoon weg aan iedereen.


    Kijk, En heb je echt een ding waar je een week mee bezig geweest bent, of het is echt uniek,


    Dan zou ik het niet gratis weggeven..


    MVG Georgo

  • Naffer Dit is me eerste he :P
    Deze had ik speciaal voor CP gemaakt.


    Ik ben bezig om eentje te maken voor me zelf die ik ga gebruiken.
    Dit is me eerste layout die ik heb gesliced. Ik heb 2 maanden zitten leren voor Photoshoppen en Slicen.
    Dus heb ik het geprobeerd en is het zo uitgekomen. Ik moet nog een paar dingen leren voordat ik volledig kan werken met slicen.


    Bedankt voor je reactie.
    Jij ook Georgo


    Met vriendelijke groeten, IceCold

  • Als allereerste layout vind ik dit nog redelijk meevallen, in tegenstelling tot wat ik al op Criminalspoint ben tegengekomn.
    Maar dit wil niet zeggen dat deze mooi is, integendeel zelfs. Maar als eerste layout kan ik er mee leven. Dit wilt echter niet zeggen dat je hem meteen moet gaan gebruiken, want dit zal helemaal niemand aantrekken...


    2/10 voor de moeite (paar vlakken met een kleurtje):|


    Citaat van Naffer

    @Nordin, als slicher/designer, is het niet zo slim gratis dingen uit te geven, of ligt dat aan mij ...?


    Waarom zou het niet slim zijn om gratis dingen weg te geven dan, ben jij zo gierig of egoistisch misschien? En trouwens dit is het niet waard om te verkopen. Laat staan dat iemand deze gratis zou willen hebben (sorry, maar je vind absoluut wel mooiere dingen dan deze gratis...)

  • Citaat van icecold

    Heb je tips?


    Als je Photoshop al wat beter beheerd en je kan al wat effectjes maken en dergelijke, dan zou ik eens een kijkje nemen naar andere layouts die jij mooi vind en eens proberen eentje na te maken. Zo doe je extra ervaring op en verzamel je eventuele inspiratie voor layouts die je in de toekomst misschien nog zal maken.


    En als je dit niet behoorlijk lukt zou ik nog wat tutorials volgen ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!