[offtopic]@ R-Mijnten doe mij maar eerst een koud biertje maar geen heineken. Doe mij maar lekker bier:P.[/offtopic]
Titanic is nice
[offtopic]@ R-Mijnten doe mij maar eerst een koud biertje maar geen heineken. Doe mij maar lekker bier:P.[/offtopic]
Titanic is nice
Citaat van netostar[offtopic]@ R-Mijnten doe mij maar eerst een koud biertje maar geen heineken. Doe mij maar lekker bier:P.[/offtopic]
Titanic is nice
Absoluut, alleen heb de film al zovaak gezien dat ik er gek van word. Heb veel relaties achter de rug, en raad eens?
Ja, ze wouden allemaal titanic kijken..
[offtopic]
Lekker bier = Heineken! :cheer:
Grolsch is niet te drinken.+o(
Amstel is alleen lekker na een gespeelde voetbalwedstrijd.
Hertog Jan is lekker op verjaardagen.
[/offtopic]
Eingelijk mis ik nog wel de vraag wat drink je het liefst.
[offtopic]Lekker bier is een bier soort uit emmen.http://www.lekkerbier.nu[/offtopic]
Heb hem ook maar even ingevuld, puur om dan deel te kunnen nemen aan deze offtopic reacties.:p
[offtopic]
R-Mijnten, je kunt ver gaan, maar je kan ook te ver gaan he...
R-Mijnten, bij deze lig je uit de crew (ik heb lekker een hogere status, nananana), omdat je Grolsch voor schut zet! En daarbij Heineken aanprijs!
Aanpassing in de CP regels! In de CP Crew? Dan drink je Grolsch.
[/offtopic]
Proost hé!:cheer:
Heineken er is geen betere !..:cheer:
Btw heb die enqeute ingevuld.
Ingevuld, krijg ik ook een biertje?
Ik heb hem ook ingevuld, maar als je Heineken uit gaat lopen delen hoef ik geen bier van jou. Ik houd het wel bij het bier wat ik altijd drink.
Groeten,
Luc
heb m ook maar ingevuld:P best weinig vragen
waar is me biertje?
iedereen bedankt wie nog geen bier heeft gehad kan er nog 7 uitdelen:o
ben stillentjes van de tap gaan drinke:p en kan er net nog 7 tappen :o en hij is op(xD)
IKIKIK:P( ik heb ook mee gedaan )
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!