index.php youtube

  • He mensen ik wil op mijn index.php een youtube filmpje alleen zonder het filmpje.
    zeg maar dat je alleen uit of aan kan zetten.
    en het moet autoplayen.


    alleen als ik dat in mijn script verwerk werkt het niet.


    kan iemand mij misschien helpen?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • PHP
    <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=EGMOD3rVsK8&autoplay=1"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=EGMOD3rVsK8&autoplay=1" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>
  • Dat zul je met de flv file moeten regelen, en dan zelf een player moeten maken. Youtube wil niet dat hun trademark verwijderd word, dus zul je aan een andere manier aan het filmpje moeten komen.

  • width en height aanpassen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.10 18:54:10:
    want ik weet niet hoe ze het doen maar op hyves zie ik soms wel is mensen die alleen de play en pauze button er hebben staan:p

  • Citaat van lhmedia

    width en height aanpassen?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.01.10 18:54:10:
    want ik weet niet hoe ze het doen maar op hyves zie ik soms wel is mensen die alleen de play en pauze button er hebben staan:p


    dat wil ik ook ik doe dan die weight en height op 0 en doet niks en op 1 ook niks.

  • widht heeft te maken met de breedte en height met de hoogte pas die is aan of helpt dat ook niet?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.10 22:03:08:
    let wel op width en height staat 2 keer in de embed code van youtube hea.

  • Citaat van lhmedia

    widht heeft te maken met de breedte en height met de hoogte pas die is aan of helpt dat ook niet?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.10 22:03:08:
    let wel op width en height staat 2 keer in de embed code van youtube hea.


    dat heb ik al gedaan maar dat werkt ook niet

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!