Nachtbraak topic #7

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dan denk ik nee :p, hier is niks boeiends gebeurt, ik heb wil vanmiddag een lay gesliced. Moet nog maar paar kleine dingetjes doen en hij is af, alleen die kon ik niet afmaken omdat ik moest werken -.-'

  • Nog iemand met een mening?
    Het plezier vergaat me hier om hier nog actief te zijn. Zeker na de discussie in het topic over moderatorschap. De newfags hier komen me de strot uit, en heb hier, naar mijn mening, niks meer te zoeken...
    webdam-x Dat zuigt best wel. Laatst: Vul 65 bakjes van 3 kg af (mest). Blijkt er hoogstens 60 kilo voorradig te zijn, en als ik meer wil moest ik 2 kratten van 1200 kilo opklimmen met een hoefijzer, om die kratten open te breken...

  • Citaat van Jannick

    Nog iemand met een mening?
    Het plezier vergaat me hier om hier nog actief te zijn. Zeker na de discussie in het topic over moderatorschap. De newfags hier komen me de strot uit, en heb hier, naar mijn mening, niks meer te zoeken...
    webdam-x Dat zuigt best wel. Laatst: Vul 65 bakjes van 3 kg af (mest). Blijkt er hoogstens 60 kilo voorradig te zijn, en als ik meer wil moest ik 2 kratten van 1200 kilo opklimmen met een hoefijzer, om die kratten open te breken...


    Dat is ook best vervelend, hoe hoog waren die kratten van 1200 kilo dan?

  • Anderhalve meter of zo? Nadeel is dat ze dus op elkaar staan, en dan meteen rijen van 3. Dan moet je zakken van 25 kg naar beneden gooien in je eentje.


    Anyway, ik ben weg. Gaat jullie goed, misschien tot later wanneer men tot de conclusie is gekomen dat het ook op een goede manier kan, met minder, maar wel goede moderatoren. Saluut, Saluton, Ciao, Bye, Doei, Czesc, etc.

  • Citaat

    Anderhalve meter of zo? Nadeel is dat ze dus op elkaar staan, en dan meteen rijen van 3. Dan moet je zakken van 25 kg naar beneden gooien in je eentje.


    Anyway, ik ben weg. Gaat jullie goed, misschien tot later wanneer men tot de conclusie is gekomen dat het ook op een goede manier kan, met minder, maar wel goede moderatoren. Saluut, Saluton, Ciao, Bye, Doei, Czesc, etc.


    Misschien om een heftruck vragen?:p Of een andere baan zoeken?:p

  • Citaat van Killingdevil

    Misschien om een heftruck vragen?:p Of een andere baan zoeken?:p


    1ste beter optie 2de zeer slecht:o waar ga je op het moment met de crisis nog werk zoeke:p


    meneertje ga werk zoeke wanneer er zoveem duizende mensen zijn ontslage :D maarja moet lukken(xD)


    meneer ik kom sollicitere
    ow sorry heb net 358 mensen ontslage

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Eigenlijk was het niet zo'n hele erge crisis, ik heb er zelf niks van gemerkt. En op me werk merken we er ook niet veel van en ik werk in een restaurant. Daar zou je het toch moeten merken, maar me baas draait toch echt lekker door.


    En zoals vakkenvuller's worden nog steeds gezocht dus je vind er wel 1.

  • Citaat van Killingdevil

    Euhmm, de crisis zijn we wel overheen, behalve voor de bouw. Die zitten er helaas nog wel even mee. En een of ander lullig inpak baantje kun je echt nog wel vinden.;)


    ik heb nog aaan aanbieding je kan hier 3x per dag de afwas komen doen;)


    toch je zegt crisis is zo goed als gedaan niet echt hoor ze praten er niet meer echt over maar elke dag vallen er nog vele ontslagen


    Kabling dat is niet waar eerlijk gezegt weet niet waar je woont dus ik spreek over belgie:p de horeca sector heeft er toch al redelijk hard onder geleden hoor

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Ik woon in Nederland, maar er zijn af en toe dagen geweest dat het niet zo goed liep. Maar het valt toch echt reuze mee op me werk. Ik zeg niet dat het drukker is, maar er komen ongeveer net zoveel mensen als vorig jaar en het jaar ervoor. Het ligt misschien ook aan welke locatie je zit maar oke.

  • Killingdevil je weet maar nooit moet zo maar eens een amerikaan zijn die Killingdevil noemt grote baas van een bank en expres verkeerde rekent dat we weer in de crisis zitte:p


    ja oke we gaan er rustig aan uit maarja er zullen nog altijd bedrijve zijn die het op dit moeilijk hebben en zulle ontslagen blijven vallen:)


    kabling de mensen gaan in de crisis nog op restaurant ja oke geef ik eerlijk toe doe ik ook wel vaker dus:p
    maar uiteindelijk ga je beter naar de prijzen kijken en niet meer het duurste pakken ik durf al rap wat te laten liggen voor de prijs tegenwoordig door de crisis (xD) maar een pint gaat er nog altijd in :D

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • toch voor de jonge, volwassen onder ons ze weten het nu gewoon dat de overheid echt met ons geld kan spele al wist ik dat al wel maarja door amerika is dat begonnen en door hun zijn er nog veel meer dakloze etc. gekomen maarja het komt goed dat weet ik:p


    maar me geld gaat niet meer zo snel naar de bank:p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!