En ik vond het eigenlijks ook altijd veel leuker om die games eens te laten crashen en dan die kinderen die hun spelletje niet meer konden spelen Hun hoofden aleen al te zien.
Dat is pas onbetaalbaar.
De verslafing aleen al van die games is niet best.
Ik heb ooit eens een db via een shell opgehaald en daarin zag ik alle belgeschiedenis.
En de berichten van: hihi ik heb ooit eens een rekening gehad van 400 euro.
Of zie je 1 lid bijvoorbeeld die al 300 keer heeft gebeld.
Dan sla je je bijna voor je kop!
Daarom willen nu ook al die kindertjes hun eigen criminals spel.
Nachtbraak topic #7
- webdam-x
- Closed
-
-
-
Ben ooit ergens moderator geweest, en kon ook in de belgeschiedenis kijken. Een nummer belde erg vaak; opgezocht. Bleek van een school te zijn, in Den Haag of zo. Vergeten waar, ergens in die buurt :p
PHarox, layout is inderdaad nog een probleem. Maar ja :p Al die k*tscriptings... echt...
scarface Geniaal :p Van dat soort mensen moet je het eigenlijk hebben. Klinkt misschien wel té commercieel, maar ach.
-
scarface
Zullen de ouders leuk vinden als ze zien dat hun kind 300x ?1.30 heeft gebeld :pVerslaving is gewoon aan de top komen en daar te blijven, en daar komt ook de prijzen bij.
Bij ons zijn ze wel echt maar bij de meeste n00b games is dit nep.
Zorgt waarschijnlijk daarom voor zoveel leden en belletjes via die betaal systeem.Jannick
Layout is in het begin niet heel erg belangerijk.
Dit kan je altijd nog aanpassen, houd je bezoekers ook in spanning. -
-
Gelijk in voordeel straks voor je layout ook dus :p
[offtopic]
YAY200 Posts behaald (xD)
[/offtopic] -
-
-
-
Best stom dat het over criminals gaat, kan ik niet meepraten :((
-
PHP
Toon Meer<?PHP if ($cp->user == 'scarface') { echo ' Scarface het gaat mij niet eens om het geld hoor. Ik vind het gewoon leuk om een spel te beheren waar veel mensen plezier aan beleven.'; } if ($cp->user == 'Jannick') { echo ' Banditi is gewoon het hele probleem geworden erdoor. Daarvoor viel het nog wel reuze mee vond ik zelf tenminste. Daarom ondersteun ik die rommel ook niet meer vanuit mijn positie. Ze gaan maar leren zoeken en scripten, meeste vragen zijn te dom.'; } ?>
-
PHP
<?php echo"Ja je moet tegenwoordig overal voor bellen. Als jij voor mij 1 crime game kan opnoemen waar geen belservice inzit dan noem ik jouw voortaam Koning Jannick. En de domste waar je ooit voor moet bellen vind ik nog Dat je bij zoveel pagina's bezoeken dat je dan premium moet worden. Egt zwaar belachelijk vind ik dat !";// Zo en dat was mijn mening over de belachelijkste bel actie ooit ! ?>
-
PHP
Toon Meerpackage { public class Meh extends MovieClip { public function Meh():void { var Tekst:TextField = new TextField(); Tekst.text = "Arme jij, webdam-x :p. Pharox, inderdaad. Heb een lange tijd gehad dat ik geen Criminolz en Bandititopics zag, maar ik raakte toch wel nieuwschierig. Helaas... Hoe oud is Banditi eigenlijk?"; addChild(Tekst); } } }
-
PHP
Toon Meer<?PHP if ($cp->user == 'scarface') { echo 'Dat idee komt gewoon van barafranca, veel denken zelfde winst hierbij te krijgen.<br /> Helaas is dit een dikke fail en komen ze er pas heel laat achter.'; exit; } if ($cp->user == 'Jannick') { echo 'Komt omdat niemand ze meer wil ondersteunen of helpen in deze rommel.<br /> Daarom zie je ze denk ik niet meer, raad ze altijd af banditi te gebruiken.<br /> Stap dan over op de vendetta source, lekker basic en goed als je beginnenr bent.'; exit; } ?>
-
-
PHP
Toon Meer<?PHP if ($cp->user == 'Jannick') { echo 'Ben zelf met vendetta ooit begonnen, is een goeie source als je wil leren.<br /> Veel moet je wel weer oplossen aangezien het een PHP3 of PHP4 script is weet niet zeker.<br /> Maar als je echt PHP wil leren zou je die source eens door moeten nemen en zelf gaan verbeteren.<br /> Niet eens met een online doel einde, gewoon puur om te zien wat jij eruit kan maken.'; exit; } ?>
-
PHP
function cp_bericht() { document.write("Maar dan nog snap ik niet Hoe die mensen het in hun hoofd krijgen om 300 keer naar zon belservice te bellen. En bij banditit doen ze dit egt heel veradelijk. Als je 1 keer belt dan staat er ergens je krijgt zoveel extra als je nog een keer belt enz enz.") }
-
-
PHP
Toon Meer<?PHP if ($cp->user == 'scarface') { echo 'En dat noemen wij dus misleiding, veel mensen doen dit inderdaad zeer vaak.<br /> Wat ik ook wel eens tegenkom is BEL NU EN KRIJG XX KORTING!, vreselijk irritant.<br /> Domste is nog dat mensen erin trappen ook, echt niet normaal hoeveel banditi source opgebracht heeft.'; exit; } /* Dat was ik Jannick :p Sorry mocht ik daar niet komen of ? (xD) */ ?>
-
PHP
Toon Meer<?php /** * @author Jannick * @copyright 2010 */ echo 'Ach ja, het is een hele gore vorm van marketing. Psychisch inspelen op mensen die te dom zijn om het te snappen. Bij voorkeur, maar niet beperkt tot kinderen en *bontkraagjes*... Denken dat het normaal duurder is, en dat je speciaal bent.'; $bewerkt = true; if($bewerkt) { echo 'Jawel, geen enkel probleem. Heb er alleen een tellertje opzitten :p'; } ?>
-
PHP
<?PHP echo 'Maar dan nog snap ik niet dat mensen serieeus die spelletjes spelen om een prijs te winnen. De eigenaar kan toch ook gewoon 3 acounts aanmaken Of 3 vrienden laten spelen en die 50 euro geven. En zeggen ja hij is de winnaar want welke member kan nouw zien of het de eigenaar is of niet.'; ?>
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!