Nieuwe layout

• Heey,
    Ik ben bezig met een V3 van mijn website,
    en ik wou graag de layout laten raten.

Hier is de layout:

(Klikkers: hierzo)

Verder heb ik nog de vraag:
    Zou jij lid worden van een webmaster community (soortgelijks als Criminalspoint) met deze layout?

(ps: Ik zal geen namen noemen van mijn community aangezien we ongv. dezelfde doelgroep hebben valt het onder reclame/spam 8-|)

Groetjes,
    Jasper.

• Echt een strakke layout ik zou alleen bij de menus misschien een » of iets ervoor zetten zodat het een beetje opvalt
    mijn rating: 8|10
    Antwoord op jouw vraag: misschien ligt eraan of deze community actief is en de mensen er veel ervaring hebben.

mvg, AeroXbird :cheer:

• Mooie layout maar nog iets te onprofessioneel zoals dat lettertype bij algemeen en actieve topics etc. past niet echt.

Rating: 6/10 het is al een voldoende maar nog niet genoeg om echt een ruim voldoende te krijgen.

Antwoord op jouw vraag: ik ga bij websites niet echt af op de layout meer op de inhoud. Zorg jij ervoor dat er mensen zijn die echt antwoord geven op de vragen die je stelt zou ik naar jou toe komen. Of zijn er echt tutorials hoe het moet, dat is handig. Op CP zet je een vraag neer en 2 mensen reageren normaal en de rest is offtopic.

• Bedankt voor de ratings en de antwoorden.

@ AeroXbird: Ja daar zat ik ook aan te denken, maar ikzelf zat persoonlijk gewoon aan iets van een bolletje te denken

@ JustMe: Met dat apparte lettertype probeerde ik zeg maar een soort van uniek lettertype voor "de site" te krijgen. Ookal is die niet zo uniek want je kan hem gewoon downloaden.

Verder:
    Iedereen zegt, ligt eraan of de mensen actief zijn. Maar er moet toch ooit een eerste groep actievelingen zijn, dus als iedereen zo zou denken zou het dus eigenlijk nooit actief kunnen worden. :p
    (Graag hier niet verder op in gaan!)

Groetjes,
    Jasper.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!