[IPOD] Vloeistof in scherm

  • Hallo,


    ik heb ca. een maand geleden mijn iPod touch 32GB gekocht, heeft -voor mij- veel geld gekost (280,-) en heb er ook al 2 iTunes kaarten van €15 voor gekocht.


    Ik heb hem al een maand nu en is ondertussen een groot deel van mijn leven geworden (kan het niet juist verwoorden) ik plan er namelijk alles mee.


    Ik heb hem een maand, dus zoals je wel kan raden is (was) het scherm enorm vettig.


    Heb dan via een website (kan de url niet direct vinden) stappen gevolgd om het scherm schoon te maken;


    - Met een stofdoek scherm afkuisen
    - Kuisproduct op spuiten en goed afkuisen met wc/keuken-papier


    heb ik gedaan,


    ik spoot het middel erop en realiseerde dat ik geen keukenrol bij me had dus ben er snel gaan halen waardoor de iPod een minuutje met het product erop alleen lag, het product lag meer aan de zijkant en zoals je al kan raden is het er helemaal ingetrokken, eerst was het alleen rechtsbeneden maar bijna heel het scherm is ermee gevuld nu.


    Het is echt geen zicht want het zijn zwarte vlekken,


    kan iemand me helpen ?
    Alvast ontzettend bedankt!


    Ik heb deze (mogelijke) oplossingen al gevonden:



    Citaat

    M'n vriendin heeft haar 3G ook in de toiletpot laten kletteren : zat in d'r kontzak (hoe vaak ik al gezegd heb dat dat niet de meest handige plek is voor een iPhone....) en toen ze d'r broek omlaag deed om te gaan zitten : klang, ploenk !! (en het nodige gevloek er achteraan).
    Ze heeft 'm meteen eruit gevist en kwam in paniek de woonkamer in rennen. Heb het toestel overgenomen en meteen het simkaart eruit gehaald. Enkele keren een slinger gegeven waardoor de grootste meuk water eruit vloog en zag toen het scherm telkens knipperen. Uitzetten was niet mogelijk.
    Ik bedacht me toen dat er een droge luchtstroom nodig was om 'm van binnen te kunnen laten drogen en heb toen de stofzuiger gepakt en daar zo'n plat mondstuk op gezet.
    Dit mondstuk heb ik aan de onderkant, bij de connector, tegen de iPhone aan gezet en zo een minuutje of 10 laten draaien. Hui zuigt dan droge lucht aan aan de bovenkant (waar de simkaart zit) en dit wordt dan door de iPhone heen naar beneden getransporteerd en neemt zo het vocht op z'n route mee. Tenminste, dat is wat ik me erbij voor kan stellen.
    Hierna heb ik 'm enkele uren als iPod laten draaien om de accu leeg te laten raken, maar dat duurde zo lang....hij raakte maar niet leeg.
    De volgende dag aan de lader gehangen en tot op heden geen enkel probleem ! Dat is inmiddels alweer 2 maanden terug, dus dat zit wel snor.


    Bronnen: iPhoneclub.nl



    Ik probeer nog niets van dat hierboven omdat het waarschijnlijk alleen erger zal worden

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Lijkt me het beste om naar de Apple store te gaan, de altijd vriendelijke iTards zullen je vast wel te woord staan.


    Maar misschien kun je vertellen hoe het 'vet' plots in je beeldscherm is gekomen? Mijn ipod touch is soms ook vochtig als ik door dat ruk weer moet fietsen maar na even snel aan me broek af te vegen is het weer prima.

  • Citaat van Niels

    Lijkt me het beste om naar de Apple store te gaan, de altijd vriendelijke iTards zullen je vast wel te woord staan.


    Maar misschien kun je vertellen hoe het 'vet' plots in je beeldscherm is gekomen? Mijn ipod touch is soms ook vochtig als ik door dat ruk weer moet fietsen maar na even snel aan me broek af te vegen is het weer prima.


    het zit onder zijn beeldscherm


    ontopic: wat als je nou een stofzuiger langs je scherm houd??

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!