gezocht: source onder de 10euro?

  • Voor 7,50 euro kan je een login script krijgen.
    Moet je hem alleen zelf verder uitwerken tot een spel.


    Meer kan ik er helaas niet van maken.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • SC-Webmedia lol... maar je hebt wel gelijk.. alle scripts die hier staan zijn maar GRATIS..(is wel iets waar mensen moeite voor gedaan hebben) .. dus dat andere kleine beetje moeite om de fouten eruit te halen die die mensen over het hoofd gezien hebben(bij sommige scripts erg veel fouten maar oke..) Daar moet je wat voor over hebben..

  • Ja maar veel sources zijn ook goedkope aftreksels van andere sources.
    Oftewel ze nemen scripts uit 5 verschillende sources, maken er 1 van en noemen het een "nieuw" spel.


    Wat ik jammer vind, is dat er steeds mensen zijn die een spel willen starten.
    Zonder te weten waar ze mee bezig zijn.
    Ze kennen geen html/css/php/mysql (misschien html en css wel), maar denken dan meteen rijk te worden met een game.
    Die door een scripter of scripters na vele dagen werk zijn gemaakt.


    En dan nog denken dat ze een bugvrije source kunnen kopen voor onder de 10 euro, gaat me gewoon te ver..


    Koop voor die 10 euro een boek of een jaar abbonement bij de bieb en huur boeken.
    Als je snapt hoe het een beetje in elkaar zit, maak dan je eigen source.


    kom je veel verder mee, dan een source kopen waar je toch niets mee kan.


    M<aar ja, da's mijn mening :p

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • SC-Webmedia..
    inderdaad heb je groot gelijk in..
    Degene die een unieke source script zoals b.v. g4g(niet echt een goed voorbeeld meer aangezien er een hoop uit gejat word door 3den..) Die hadden een unieke source en daar kan je dan ook gewoon grof geld voor vragen per licentie.


    die mensen hebben hun kennis en tijd erin gestoken.
    En als je het goed aanpakt valt hier ernstig veel geld mee te verdienen.. kijk bijvoorbeeld naar maffiabaas

  • Wat dacht je van travian of tribalwars, hoeveel spelers die wel niet dagelijk hebben.
    Of nieuwe spelers per dag.


    Laat staan wat die wel niet verdienen (h)

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • ook dat.. maar daar zit ook werk in .. en ja daar mag ja dan van profiteren.. Maar de meeste onder ons willen geld verdienen met een source van iemand anders en het liefst nog met Hulp van iemand anders om hem online te zetten... wat erg jammer is.. probeer eerst zelf te kloten ermee en als het niet lukt geef het dan op of kom dan om hulp vragen.

  • Citaat van Db-maffia

    ook dat.. maar daar zit ook werk in .. en ja daar mag ja dan van profiteren.. Maar de meeste onder ons willen geld verdienen met een source van iemand anders en het liefst nog met Hulp van iemand anders om hem online te zetten... wat erg jammer is.. probeer eerst zelf te kloten ermee en als het niet lukt geef het dan op of kom dan om hulp vragen.


    Inderdaad, of als je dat niet wilt.
    Dan zal je toch een aardig bedrag moeten neertellen :p


    Maar dan nog in het kansloos om ermee te beginnen, kanje beter naar mijnmaffia.nl gaan.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • inderdaad maar weer even ontopic... @ thommie.. ik zou kijken naar bijvoorbeeld een osvendetta of een banditi om mee te beginnen en die te unbuggen.. wil je die totaal unbugged hebben .. dan heb je de kans dat je hier wel wat geld voor neer moet leggen en dat is iets meer dan 10 euro denk ik;)

  • OSVendetta source gebruik ik, deze bevat weinig bugs.
    En is, gemakkelijk uit te breiden. Ik heb alleen de source gepakt, en ben nu bezig om dit totaal te herschrijven. Maar ook zonder dat, bevat het weinig bugs.
    Alleen wat slordigheden in de scripting hier en daar, maar dat is zo gepiept. Beveiliging is ook niet van het hoogste niveau, maar voor 10euro heb je niets meer. En dit is gratis te download op CP!:D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!