Left 4 Dead 2 game avond

• Hoi,

Dacht we doen een game avond binnenkort voor Left 4 Dead 2. Ik heb het spel gister in huis gekregen en ben toch wel onder de indruk hoe lachen het spel is.

Er was sowieso één iemand die hem ook besteld had wat in de vorige topic stond maar dat zullen er vast wel meer zijn :p

Ik zat zelf te denken aan een campaign aangezien het voor mij (mits ik singleplayer speel) het niet te doen is op expert aangezien die lompe bots de med packs veel te snel verspillen (xD)

Nieuwe vijanden voor de leeks:

Spitter
    Spitters spew a corrosive ball of steaming acid that coats the ground in a puddle. When stepped in, it can be incredibly damaging to Survivors.

Spitters can make life difficult for Survivors by preventing them from clustering together in enclosed areas, and by blocking their path at unfortunate moments.

Eigen woorden over deze special infected:
    Afschuwelijk achterlijke zombie. Het kots (of hoe ik het moet omschrijven) is hetzelfde als een zuur en het schaad je health ook redelijk snel.

Tip: Niet benaderen met melee :p Wanneer ze dood gaat komt er ook zuur vrij.

Charger
    Horrifically mutated, the Charger uses its oversized arm to its advantage, serving as an infected battering ram. The Charger is an effective class for scattering Survivors who play as a tight unit, separating them for attack.

In addition to knocking over Survivors, the Charger will also grab and carry them away from their teammates, where it will then smash them into the ground.

Goed uitgedacht wezen wat twee opties heeft:
    - Iemand veel damage toe doen met zijn over powered gemuteerde arm;
    - Een aanval uitvoeren waardoor hij in 1 rechte lijn naar de vijand rent. Van dichtbij is deze aanval moeilijk te ontwijken en het is ook voor de hand liggend dat je dit lieve beestje alleen tegen komt als jij er heel dicht bij staat. Wanneer hij iemand raakt neemt hij diegene mee om hem daarna tegen de grond dood te slaan. Mocht hij tijdens het rennen anderen raken als hij jou al vast heeft dan worden deze aan de kant geblazen als het ware.

Jockey
    Small and fast, Jockeys are excellent leapers and know how to hang on. Once they’ve locked onto the head of an unsuspecting Survivor, a Jockey can steer them away from their teammates into danger or behind obstructions.

Survivors have limited control over where the Jockey is directing them. The best antidote to a Jockey attack is a shove from a teammate.

Irritant kut wezen dat je weg trekt bij de groep.

Dus geef maar een datum op :p Of misschien aankomende zondag ofzo.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nee :p Als je het spel geïnstalleerd hebt is de demo per direct verwijderd.

Zag vandaag wel dat Razor1911 hem gereleased had om kwart voor 4.

NFO:

PHP
    1. Extract RARs
    2. Mount or Burn image
    3. Install game (when it ask for SID file you have to select it on your 
       dvd drive)
    4. Copy the content from crack dir to your install folder and
       execute the rzr-init.exe to update the game to the latest version
    5. Have fun!
    If you want to play the mulitplayer part you have to buy the game!
    Razor 1911 Greetings

Maar goed deze kun je dan weer niet online spelen. En nee ik ga geen hamachi koppeling gebruiken als ik een spel origineel heb :p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!