Maffia Layout

• Ik verveel me de laatste tijd dus ik dacht ik ga weer wat proberen. Ik hoor graag wat opmerkingen/verbeter punten zolang deze maar een beetje aardig blijven :P

Op verzoek de ingevulde versie:

Ik hoor het graag!

:cheer:

Lars

• klopt,

Ik heb het nog geen opvulling gegeven e.d. Dit omdat ik eerst wil weten of de layout een verder vervolg waardig is. Ik doe zeker wat aan opvulling als de reacties een beetje goed zijn :P

Grtz,

Lars

• Blijf nog ff een jaar lang designen en doe dan je 2de check. Het is gewoon echt lelijk, echt je 1ste lay-out ofzo, dat je zulke checks durft te tonen, geen haat ofzo, maar ga maar eerst nog ff jaartje designen en doe dan je 2de check.

Al doe je kleurgebruik slecht zegt al genoeg.

• [offtopic]
    Zijn we humeurig?

Aangezien u denkt dat het beter kan wil ik wel iets van u zien :)

Ga jij nog maar een jaartje Nederlands leren voordat je hier nog iets terugpost ;)[/offtopic]

Wat kleurgebruik betreft ben ik het niet met je eens. De kleuren passen volgens mij gewoon bij elkaar.

Verdere toelichting hoor ik graag op een normale manier anders post maar niet!

• [offtopic]
    Ik zat al op zulke forums toen jij nog in je luiers zat, als me niet kent stil dan. (godborn/soeske, ja ik ben opgelicht door rickvbeek die zogenaamde persoon die netjes praat maar iedereen oplicht. Maar ok je wilt wat van mij zien toch? Dan ga ik even wat maken na 2 jaar droog te hebben gestaan.
    [/offtopic]

Plus meneertje kan niet tegen kritiek? Leer dat maar eens eerst...

• [offtopic]Nouja :P ik weet niet of jij 36 bent ofzo maar iniedergeval[/offtopic]

Wel je zit mijn topic te verneuken en mijn layout af te zeiken zonder enig goede argumenten. Ik kan heel goed tegen kritiek maar ik kan niet tegen mensen die geen toelichting geven (zoals jij).

Kan enig moderator het topic opschonen tot de normale reacties?

godborn We doen dit even via PM stuur maar zodra je iets afhebt :)

Edit:

@ funske

Geen idee :P Daar kijk ik meestal niet zo naar als ik een layout maak :P

• Header:
    Het is geen blije kermis? Maak het clean, strak, aantrekkelijk.

Login box:
    Ik kan daar amper iets lezen DOOR het kleurgebruik.

Content:
    Zelfde probleem als bij 'login box', wat voor nut heeft het als je zoveel ruimte tussen content en menu's doet??????? Het maakt het alleen lelijker.

Footer:
    Doe een normale footer ipv een lelijk vierkantje.

Conclusie:
    - Kleurgebruik slecht
    - Ruimte verdeeld slecht
    - Header slecht

Saaiheid overheerst, ik zou niet eens durven aan te melden op die game.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!