Unieke crime?

• Beste leden van criminals point,

Ik ben momenteel echt gigantich druk bezig met scripten en plannen van mc-projects maar daarnaast heb ik nog me eigen criminal die echt wel klaar is voor een helemaal vernieuwde crime.

Kijk: Toen ik begon met de crime waren de scripts die ik er op heb gezet(gemaakt) nog zeer uniek maar tegenwoordig vind je het gewoon op elke site terug. Nu wil ik helemaal bij 0% beginnen met scripten maar mijn vraag is heeft dit wel nut? aangezien er zoveel criminal spelen zijn? Zoveel mensen die zelf niks kunnen bedenken en je toch weer na gaan bouwen? Ik hoor graag jullie mening hier over. Als ik veel positieve reacties ontvang zal ik er zosnel mogelijk aan beginnen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
    Rick jipping

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wil jij een groot site runnen ?

Dan ligt het niet aan je opties ,
    natuurlijk zal je wel veel opties moeten hebben. (standaar)

En daarna zou ik promotie maken .

Hoe meer mensen je spel spelen bijv : 50-300 online
    Dan zou ik beginnen met het uniekere opties bouwen .

Dus als het aan mij lag zou ik gewoon site on zetten . Scripts opfraaien . nette lay en GOEIE PROMOTIE

• Beste Rick,

als je een eigen manier van scripten hebt dan heb je al meestal unieke optie's. Verder moet je ook goede ideeën hebben en concurerende site's in de gaten houden of er niet word gejat.

Succes
    Gerben

• Een criminals/mafia kan je wel beginnen...

Waar moet ik op letten?

- Vraag een UNIEK design aan, rippers kan je aanpakken hierop.
    - Scripting van PHP zullen ze nooit exact hebben, html + css kan je ook weer aanpakken op kopierechten.
    - Zorg voor een goede en pakkende domein naam, niet te lang dus.
    - Zet je idee?n op papier en werk ze localhost uit, zo voorkom je nabouw in opbouw.

Zijn nog veel meer punten, maar hoop dat je deze zelf kan bedenken :)

Edit hieronder:
    Je domein naam speelt ook een rol hierin, als jij geen tips kan/wil accepteren moet je er ook niet om vragen;)
    Komt veel meer bij kijken dan alleen: scripting & uniek zijn.
    En daarbij komt ook dat ik het niet alleen over je domein naam heb.

Mensen hebben soms echt moeite iets te accepteren of te lezen DAMN *KUCH* -,-

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!