Beste leden,
Graag wil ik de outgame van dutchstreets laten raten.
http://dutchstreets.nl/outgame/
Graag zo antwoorden:
Cijfer: 0/10
Positief:
Negatief:
Slotzin:
[offtopic]eind dit weekend komt ook ingame in deze style.[/offtopic]
Beste leden,
Graag wil ik de outgame van dutchstreets laten raten.
http://dutchstreets.nl/outgame/
Graag zo antwoorden:
Cijfer: 0/10
Positief:
Negatief:
Slotzin:
[offtopic]eind dit weekend komt ook ingame in deze style.[/offtopic]
Cijfer: 8,8/10
Positief: Alles ziet er goed uit
Negatief: De achtergrond van waar de 1ste prijs staat vind ik totaal niet bij het geheel passen Probeer er ook iets rood of wit van te maken.
Slotzin: Ziet er vetstrak uit! :p
Cijfer: 8,9/10
Positief: Springt in het oog, strak, prima
Negatief: Zie niet direct iets, wat tree zegt is misschien wel waar, maar dit is wel iets speciaals en aparts
Slotzin: Gewoon top layout! :cheer:
alex en wat gebeurd er dan ?
@ de rest thnx!:cheer:
Link doet het niet: Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/paisley/domains/dutchstreets.nl/public_html/outgame/index.php on line 341
Link doet het wel hoor
2seconden error kan altijd he..
ben bezig alles in te bouwen
Ik kan nu niet meer in loggen op die site en ik ben soort van opgelicht op die site.
De Foto / slideshow loopt niet goed, dan komen de foto's helemaal onder aan pagina,
En zodra je op site beland krijg je allemaal JS Alerts :p
Gr.
SkyNet :cheer:
[offtopic] insaneflame heb beetje geduld hij heeft juist gezegt dat hij bezig is met de site
[/offtopic]
Trouwens wie heeft die gedesignd hij is wel hard alleen vind ik die background in header laatste tijd veel voorkomen bij somige designs dat vind ik weer minder Maar verder een 8/10
Deze heeft Maks Jorritsma toch gemaakt?:P
Ontopic blijven graag, of wil men de nacht in gaan met banpunten ?
Hallo topicstarter,
Cijfer: (7/10)
Negatief: Als ik jou was zal ik dat prijzen menutje nog iets na rechts doen zodat je een roode rand overhoudt. Misschien kun je de auto van het boven menu nog door het inloggen laten heen lopen? De JS fouten zoals eerder vermeld.
Positief: De kleuren vind ik mooi bedacht.:)
Slotzin: Ik zal er nog kleine dingen aan, aan passen maar dat is natuurlijk je eigen keuze;) veel suc6 met je site.
Groetjes
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!