Maffia layout | € 35,-

  • Voorbeeld: http://img519.imageshack.us/img519/7674/crimzor.png


    Startbod: € 35,-
    Opbieden met: € 5,-
    Buy-it-now: € 65,-
    Verloopt na: 48u na laatste bod.
    Betalen via: Paypal, overschrijving, IDEAL of Wallie.


    Wat krijgt u:


    Deze geweldige maffia layout, waar ook nog eens een banner inzit die je kan gebruiken!
    Tevens krijg je ook de oude groene versie van deze layout erbij.


    Alle doorverkoop rechten inbegrepen.


    Hoe u kunt bieden(uw bericht moet hier standaard van uitgerust worden!):


    PHP
    [b]Bod:[/b]
    [b]Betalen via:[/b]
    [b]Vragen:[/b]


    Met vriendelijke groet,


    Dein Dehouwer


    P.s: dit is een verkoop topic, hou je mening over deze layout voor je eigen, overige zaken handel je maar via PB af!

  • Bod: Nog geen, eerst mijn vraag
    Betalen via: Nog geen, eerst mijn vraag
    Vragen: Krijg je de PSD bij deze layout? Ik heb namelijk al in een aantal andere topics gezien dat je met een andere programma werkt


    [offtopic]
    Kom jij geld tekort ofzo, laatste tijd alles verkopen? xD
    [/offtopic]



    EDIT: Hierbij trek ik mijn interesse terug. Je bent namelijk niet erg origineel; je layout is namelijk op de kleuren na exact hetzelfde als je Procyclers layout: http://www.maffiavillage.be/treelay/layouts/ProCyclers.png


    Best onprofessioneel;)

  • Malliet eerst leren lezen !
    Dat is zijn layout, je krijgt er ook de groene bij zegt hij en zoals je wel kan DENKEN is dat die groene,


    beste onprofessioneel he ;)

  • Uiteraard krijg je .psd , wat zou ik anders moeten geven, die .png afbeelding? (kom, niet zo bijdehand.. )


    Natuurlijk is die andere op kleuren bijna hetzelfde, aangezien die andere niet goed verkocht heb ik Tree(Stijn) om een kleuren aanpassing gevraagd. Ik heb hier ook alle rechten op!


    [offtopic]Nee, ik kom geen geld tekort, ik wil gewoon van wat oude zooi af, niet meer dan normaal..[/offtopic]

  • Inderdaad, ik heb deze layout aan Dein verkocht (eerst die groene, en hij had nog het recht op kleine aanpassingen die dus bij deze zijn gebeurd).


    En ja, de .psd is ook hierbij geleverd. Best logisch dat die erbij zit als je een layout verkoopt, anders kan je evengoed elke layout van Google downloaden :p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!