Bugloos banditi script gezocht

• Ik heb een aantal websites opgezet op de banditi script alleen zaten er hier heel veel bugs in.
    Als voorbeeld werd het site extreem traag als er meer dan 20 mensen online het spel speelden.

Ik zoek naar iemand die een bugloos banditi script heeft en deze aan mij kan doorverkopen.

Als je een scripter bent en denkt dat je de bugs voor mij tegen een vergoeding kunt unbuggen dan kan je ook contact opnemen met mij.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jesse (die overigens verbannen is, maar op een ander account zit) is bezig met Bandiet nog, die hij zoals ik het begreep gratis ging weggeven, misschien als je even wacht?

Als je het nu van iemand koopt, moet je goed opletten, want veel mensen verkopen je zo gewoon een debugde source (waar nog meer onbekende bugs in steken!)

• Deze link al geprobeerd?
    http://rapidshare.de/files/46210985/Banditi_Source.rar.html

Er staat dat die bugloos is, maar de meeste crime sources zit wel een bug in.

Een source die wel helemaal bugloos is zal wel veel geld voor gevraagd worden, je kan een bod uitbrengen aan iemand die een source heeft liggen ( ligt natuurlijk wel aan je budget)

En watvoor vergoeding ligt er voor het unbuggen?

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Als iemand een vrijwel bugloze script heeft graag contact met me opnemen. Ik heb wel een ruime budget hiervoor liggen.

De site wordt extreem traag omdat er te veel onnodige verbinding wordt gemaakt met de DB. De onnodige verbindingen en de Select * moet geoptimaliseerd worden.

Sommige leden kunnen door middel van hacken of iets dergelijks oneindeloos veel geld en power hebben. Dit probleem moet ook opgelost worden.

Als je deze twee bugs kunt oplossen ook graag contact opnemen

• ook met mij graag
    heb er ook wel geld voor over

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!