Opzoek naar

• Hallo allemaal,

Ik ben al die mails over maffia spellen beetje zat.
    Er staat ook nooit een afmeld link op emails wat mij behoorlijk irriteert.

Ik ben opzoek naar de eigenaar van

http://www.MaffiaVillage.nl/be

Als die gene zich even wil melden bij mij.
    Zodra ik binnen 24 uur nog niets gehoord heb neem ik contact op met hosting bedrijf.

Reden:
    Ik krijg in 1 dag nu 6 mailtjes van dit spel binnen.
    Dit zie ik als spam, en ja dit is met msn invite gedaan of andere manieren.

Graag melden anders maak ik hier werk van.

De mail

Vind het wel leuk om te zien dat afmelden niet nodig is omdat je 1 mail krijgt.
    Krijg er namelijk binnen 1 dag 6 toegestuurd, misschien toch eens naar kijken.

Mvg,
    Superior

Late edit:
    Ik heb contact gehad met de hosting van meneer Tree.
    Heb telefonisch uitgelegd wat er gaande was en of hier iets aan gedaan kon worden.
    We hebben inmiddels wat bewijzen geleverd en zijn hoster handelt dit verder af.

• Niet om je op ideeën te brengen, maar als je aan de host die mails geeft gooien ze zo zijn site plat, doen ze dat niet is het een slechte host.

(zelf ervaring mee, gewoon bij de host aangeven!)

Maar je kan het beste eerst eens praten met de eigenaar voor je dit doet, :p!

• Dein
    Wil het eerst met de eigenaar oplossen, indien hij hierin niks ziet ga ik verdere stappen ondernemen.
    Wil de eigenaar eerst de kans geven dit op te lossen en mijn gegevens te verwijderen.

Doen ze dit niet ga ik uiteraard contact opnemen met zijn hosting partner.

(Heb nog steeds niks gehoord van Tree tot nu toe)

• az
    10 minuten geleden toen ik de pm stuurde was hij nog online, is dus geen excuus.

Daar wil ik dus ook met hem over praten + mijn gegevens laten verwijderen.
    Als Tree geen contact opneemt zal ik vanavond zijn hosting gaan mailen over de spam.
    Is heel erg vervelend maar als hij niet reageert is dit niet mijn fout.

• Je kan ook ( heb ik bij een site gedaan ) de host contacteren en verzoeken dat ze de mail functie eruit gooien bij hun.
    Zo mag diegene geen mails meer sturen via z'n website.
    Is erg handig en een goede compromie :}

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Het is sowieso al tegen de wetgeving van 1 oktober mensen onwillig voor spam op te schrijven, daarbij is er ook geen afmeld link wat ook tegen die wet is.
    Indien dit niet veranderd kan er zwaar werk van worden gemaakt.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Heb bericht van Tree gehad

Citaat

Beste,

Er is bij ons niemand geregistreerd met dit e-mailadres, het zou kunnen zijn dat dit komt door de MSN invite maar daar kunnen wij niets meer aan veranderen aangezien onze leden deze lijsten uploaden.

Sorry voor het ongemak.

Ga dus zo even contact opnemen met zijn hosting aangezien in de pm staat dat hij er niks aan kan doen.

• @Ferhat
    Maakt mij niet uit wie het is, al was het de paus van italië.
    Ik bied hem een kans hier iets aan te doen en weigert dit.
    Ondertussen heb ik zijn hosting al een mailtje gestuurd met bewijs en nog meer.

Het is nu afwachten of zijn hosting hier werk van gaat maken.

• Dit komt door onze MSN invite, en spelers van onze uploaden hun contactpersonen lijst van MSN dus op onze site en dan krijg je een e-mail van ons.

Maar je krijgt er slecht een, tenzij je meerdere spelers van ons op MSN hebt die toevallig allemaal op dezelfde dag MSN invite doen.

Geen reden om af te melden dus, want ze kunnen de MSN invite maar 1 keer per 2 maanden gebruiken.

:slotje:

• Ik weet niet als ik het juist en/of fout heb,
    Maar tegen een MSN invite kan je namelijk niets doen.
    Jij zult waarschijnlijk leden van MaffiaVillage in je msn-contactenlijst staan, waardoor ze hun lijst uploaden sta jij er automatisch bij.

Dus er is geen msn-invite afmeldlink, wel doen ze bij hun nieuwsbrieven: Indien je geen e-mails van ons meer wenst te ontvangen moet je op je account je instellingen veranderen.

Enkel is dit wel niet bij hun MSN-Invite's.

• MSN invite is dus degelijk wel illegaal om te gebruiken.

En het lijkt mij vrij sterk dat ik meer dan 12 mensen op msn heb die jou spel spelen.

Want ja zoveel mailtjes heb ik onderhand al ontvangen.

Heb geen mensen op msn die dat spel spelen, zijn voornamelijk allemaal scripters.
    Dus lijkt me raar als die zich bij jou aanmelden hierbij.

Tevens ben ik de TS en bepaal ik of een moderator of hij op slot kan of niet.
    Je kan dus leuk met een smiley over slotje gaan posten maar dat doet mij totaal niks.

Je hosting is op de hoogte van je 12 mailtjes met bewijs.

Lees dit maar eventueel als je het niet gelooft.

http://blog.iusmentis.com/2008…x-spammers-geen-spammers/

Heb me nergens voor aangemeld en wil daarvoor dus ook geen mails ontvangen.

12 = Spam mail

Je domein is ook toegevoegd bij https://www.spamklacht.nl/

Volgende keer geen grote mond hebben, nu mag jij op de blaren zitten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!