Gangster Terra

• Moderators edit: volgend bericht klopt niet, poster vervalst bewijsmateriaal!

De souce van Gangster-Terra is legaal heb net met eigenaar gepraat en hij zei dat deze 100% legaal is
    en gebruikt mag worden.

bewijs : Verwijderd (Word misbruik van gemaakt)
    Mvg,

Fl-ii

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• geduld mensen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.10.09 17:46:02:
    link bewijs : Verwijderd (Word misbruik van gemaakt)

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• Euhm,
    Dit ziet er behoorlijk zelf gemaakt uit.
    Verklaar maar die witte vaken onder de naam FL-ii
    Volgens mij is dit zelf gemaakt.

[offtopic]Ik zeg natuurlijk niet direct dat de source legaal/illegaal is [/offtopic]

• [offtopic]Ik geloof het bewijs ook niet echt enkele reden hiervoor.
    *De witte overlappingen zijn enorm opvallend precies in paint gedaan of dergelijke.
    *
    Al die berichten zijn in minder dan 1 minuut tijd verzonden (dit is in principe wel mogelijk maar dat zou toch enorm toevallig zijn)

*En als je iets met msn zegt komt er dan niet te staan "ik zei:" of "nickname zegt:" in plaats van "nickname zei" ? (hier ben ik niet zeker van aangezien ik op mac werk en geen messenger gebruik.

Met vriendelijke groeten,
    PG[/offtopic]

\"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

• Vind het ook een waardeloos plaatje!

Indien dit ook een fake plaatje is, mag ik hopen dat je verbannen gaat worden..

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• @CB / over Mac:
    Er komt geen verleden tijd te staan, echter staat er bij degene die de "toestemming" gaf geen tijd van het bericht, terwijl het bij Fl-ii wel het geval is. Die blauwe bar is trouwens wel heel mooi... ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!