CriminalsLife layout

  • Ik heb geld nodig, en dacht dat het geen verkeerd idee zou zijn om een layout te verkopen.
    Het gaat hier niet over een veiling, maar over instant-buy.


    Dit is de downloadpagina.


    Voor €10 krijg je het hele pakket(alle html, css en psds, deze waren te groot voor mollie(xD))


    Mvg,


    Mark

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Daarnaast zijn de Ingame + Outgame gewoon hetzelfde, er is alleen maar een kleine aanpassing. Tevens heb je die bovenste 3 al eerder verkocht.! Sorry maar alle bestanden die in dat rijtje staan zijn allemaal gelijk aan elkaar en verschilt maar 1 ding. Dan kan ik net zo goed eentje voor 1,30 halen en die zelf wel aanpassen.


    Ik weet dat dit een evrkoop topic is maar Moderators kijk ff goed naar de bestanden etc.

  • Ik heb deze layout nog nooit verkocht, alleen zelf gebruikt. Ik heb hem wel te koop aangeboden, maar niet verkocht. Ik vind de outgame en ingame trouwens wel anders, en als je geen interesse hebt, reageer niet! Het is ook het doel van een psd bestand dat je hem aan kan passen als je dat liever hebt.


    Wat kan iemand toch zeiken.

  • Hoe zit het met de rechten van de layout. krijgt de persoon doorverkoop rechten/volledige rechten of alleen rechten om het op 1 site te houden.


    Ik ben zeer geïnteresseerd.

  • Citaat van lars1134

    Hoe zit het met de rechten van de layout. krijgt de persoon doorverkoop rechten/volledige rechten of alleen rechten om het op 1 site te houden.


    Ik ben zeer geïnteresseerd.


    Beste Lars.


    Als je een beetje Engels kan kan je iets na beneden scrollen en zie je de licensie. Ik zal het voor je vertalen:
    Je mag hem natuurlijk op zo veel sites zetten als je wilt, maar geen (door)verkoopsrechten. Mocht je dat willen kan ik een mooie deal met je afspreken.


    Met vriendelijke groet, Mark.

  • Citaat van lars1134

    Ik wil hem zeker wel kopen als enigzins unieke layout. Ik heb geen zin erin dat deze layout overal op internet gaat verschijnen.


    MVG


    Lars


    Beste Lars.


    Ik stuur je een PB met mijn MSn erin en dan kunnen we een mooie prijs afpreken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!