occasionscript

  • [offtopic]Je denkt dit toch niet serieus te verkopen?[/offtopic]


    ik mis heel veel opties je kunt je auto niet een aanpassen..., Hij verwijderd de plaatjes ook niet als je de auto verwijderd zeer onhandig..

  • Citaat van Superior

    [offtopic]
    -Maikel
    Wie heeft gezegd of geschreven dat zijn werk al af was?
    [/offtopic]


    Als ik de ? 175,00 betaal ga ik dan ook over alle licentie?


    [offtopic]Je zet een script niet te koop als het niet af is... plus ik den kdat het waardeloos gescript is en daar betaal je 175 voor? never![/offtopic]


    Succes met verkoop |-)

  • [offtopic]De site is totaal nog niet gereed voor verkoop zo te zien.
    Het heeft nog maar enkele standaard dingen en dan werkt het nog niet deftig.
    Als je een porsche post onder het merktype Porsche staat die wel op de homepagina maar niet onder de categorie Porsche.
    Ik denk niet dat iemand zoveel hier voor gaat geven.
    Als ik jou was zou ik het afmaken en dan nog is proberen.


    Maar toch succes.


    Met vriendelijke groeten,
    PG[/offtopic]

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Hoi,
    Jullie roepen nu allemaal dat het script niet af is, maar waarom onderbouwen jullie dat dan niet? Ten eerste is dit GEEN automarktplaats script, maar voor een autogarage hun occasion op het internet te plaatsen waar dit voor mijn idee meer dan voldoende voor is.


    Voor 175,00 heb je het recht om verkooprechten en licenties te verkopen.
    Voor 25,00 heb je het recht om dit op je EIGEN websites te gebruiken

  • Het script is gewoon nog niet af.. kijk bijvoorbeeld naar als je een auto toevoegd.. Het type en merk word waarschijnlijk niet in de database gepost e.d.


    Zou hem eerst goed nakijken en zelf testen voordat je dit soort dingen verkoopt.. Denk ook dat je meer kans maakt als je een zelfgemaakt design ervoor gebruikt.. Dit script kun je zo van het internet plukken en inbouwen dus geen 175 euro waard

  • Klopt, kom ik nu net achter, ik zal dit binnen enkele minuten herstellen
    Maar als jij zegt dat ik dit script zo 123 van het internet kan plukken, vertel me dan maar waar ! want dit heb ik geheel zelf gescript. Alleen is het design gratis zoals staat aangegeven!

  • Dit soort scripts zijn erg simpel te maken.. neem bijvoorbeeld Phphulp.net staan genoeg tutorials over dit soort scriptjes.. maar dat geeft niet ... mocht het dan ook nog eens 100 % goed werken maar dat doet het dus ook niet.



    Wens je in ieder geval succes met de verkoop.


    Zou eerst het script 100% netjes op orde maken en uitvoerig testen.


    Misschien ook een mooie layout ervoor maken... meer kans op verkoop.

  • Hoe heb je dat dan gedaan?
    Ben er al achter, maar wat heb je eraan, als je zo je eigen site zou vern*ken?


    robin
    EDIT: Dit noem ik dus gewoon vernieling, je ziet na 1 keer al dat hij het gewoon letterlijk weergeeft en niet die code in de bron plaatst!

  • Citaat

    Kijk je scripts nog maar eens na, want zoals je ziet is de site volledig "kapot" nu.
    Menu is niet meer goed, auto's worden niet meer toegevoegd ...


    Edit: ik heb dit gedaan om je site te testen, niet om enige schade toe te brengen.


    Zegt wouter niet voor niks robin.. ;)

  • Zie mijn andere reactie, waarom zou iemand via ZIJN admin paneel ZIJN eigen occasionsite offline halen? Dus in principe maakt dit helemaal niets uit!
    En dan is er ook nog een andere die grappig wil zijn en jouw na doet...

  • vertel dan ook juist wat niet goed werkt!!!!!!!! hoezo is dit onveilig, het script wat jij ontvangt is beveiligd door een loginsysteem dus als je het script gebruikt waarvoor het is is er geen probleem, en mensen die schade willen aanrichten komen toch niet in de admin. En belachelijke prijs, voor 25 euro!

  • JULLIE MAKEN HET DAN MAAR ZELF!!! DIT IS VEILIG GENOEG. PROBEER DAN MAAR EENS .HTPSWD TE OMZEILEN!!!
    En dit zijn geen bugs, is juist beveiliging. Het is toch juist een pluspunt dat als je javascript alert doet dat hij die er niet in plaatst

  • Je kan ervan leren als het onderbouwt is, dat heeft maar 1 enkele persoon in dit topic gedaan, de rest roept gewoon, " te duur" " werkt niet" "vol bugs" Maar als niets wordt onderbouwd, snap je dan ook mijn reacties. Hier roept iedereen maar wat, sd is vele male professioneler (je merkt toch het verschil heel erg)

  • Wat dacht je dat het menu aan de layout licht, dit is geheel afhankelijk van welke layout je gaat gebruiken, hoe ver kan het menu. daarom raad ik ook aan een verticaal menu te gebruiken.

  • Daarom zou je dit dus bij voorbaat al kunnen voorzien en de "koper(mochten die er zijn)" hier dus mee te helpen zonder dat diegene in de problemen komt later.


    Ik zeg alleen zorg eerst voor een GOED product voordat je het verkoopt.


    Dus laat het bv. eerst checken hier en doe dan wat met het commentaar/tips en verkoop het evt. daarna.


    Niet zo kinderachtig gaan reageren daar heb je zelf ook niks aan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!