2e layout

  • hey ik ben vandaag mijn 2e layout gemaakt met een tut ik heb hem wel aangepast en andere dingen gebruikt ik hoop dat hij geod gelukt is.



    zo raten:


    PHP
    cijfer : 0/10
    pluspunten :
    minpunten  :
    mening :
    eventueele waarde : (optioneel)
  • cijfer : 0/10 (ja een 0; nee ik ben het niet vergeten in te vullen!)
    pluspunten : niks
    minpunten : alles
    mening : Je hebt hem helemaal verneukt, en de rest is gewoon van de tutorial...
    eventueele waarde : ?0,00

  • Ah... Niet zo afkraken, crimepatrol probeerd het wel, en trouwens iedereen is zo begonnen en ik denk dat jullie ook niet zo afgekaarkt willen worden.


    Crimepatrol, hij ziet er opzich wel nice uit maar hij kan nog stukken en stukken beter, dus meer tutorials volgen. Ik denk als je veel oefent dat je dan over 2weken mooiere designs kunt maken.


    Probeer het 1week en laat je kunsten zien zodat wij ds weer kunnen beooirdelen.


    Met vriendelijke groet,


    Mitch

  • jongens kraak hem niet zo af daar heeft hij zelf niks aan ;) geef tips aan hem waar die wat aan heeft.


    @Crimepatrol het is goed dat je tuts volgt maar probeer ze niet zo over te nemen en je eigen layout er van te maken ;) volg wat tuts, maak ze compleet na en ga dan met je eigen ideeen aan de slag met de kennis die je uit de tut hebt gehaald ;)

  • [offtopic]Nu snap ik waarom er maar een paar GOEDE designers zijn op dit forum...[/offtopic]


    Opzich kan de layout qua structuur er wel meedoor alleen het kleuren gebruik en de grote van de layout kan miss. ietsjes beter zo kan je er voor zorgen dat alles net wat kleiner wordt en er meer effect in gooit, blijf oefenen zoals het er nu naar uitziet kom je er wel. :cheer:

  • tree en de andere hier.


    Je moet die layout niet beoordelen als een professioneel lay,maar als iemand's 2de layout gasten...


    @ CrimePatrol,ik vind hem nog goed gelukt,ietsje te groot idd, verkelein het een beetje


    Je krijgt een 7/10

  • Hey,


    Ik zal ook even een nuttige reactie plaatsen.


    Eerst en vooral zou ik zoals de rest al gezegd heeft alles kleiner maken, vooral het lettertype.
    Gebruik ook weinig tot geen "bevel and emboss", ik weet niet wat de rest hiervan vindt, maar ik vind dit niet zo mooi.


    Ook zou ik de menu zo onopvallend mogelijk maken, niet zo een dikke buttons en ik de content opvullen met wat afbeeldingen etc..


    Ik hoop dat je hiermee wat verder komt.


    Groeten

  • Citaat van CashMoneyZ

    Btw : Waar heb jij die pattern vandaan


    Best mooi :p


    Hij heeft gewoon heel het eindresultaat van een tutorial geopend in .psd formaat en dan heeft hij gewoon de layout liggen verneuken ;)

  • tree
    Lekker belangrijk hij probeert het tenminste wel.
    Het is zijn 2e layout, geef die jongen wat meer tips man jesus.
    Tut of niet hij heeft zelf de tut stap voor stap gelezen.
    Juist hier leer je weer van, als het een verkoop was kreeg je gelijk maar nu absoluut niet.


    @crimepatrol
    Ik ga met het verhaal van flex mee, werk hier nog wat aan en probeer vervolgens eens iets nieuws :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!