Eeyy,
Hoe kan je spelers goed motiveren om te bellen, ik gebruik het systeem banditi.
Wie heeft nog goede tips (xD)
Alvast bedankt,
Eeyy,
Hoe kan je spelers goed motiveren om te bellen, ik gebruik het systeem banditi.
Wie heeft nog goede tips (xD)
Alvast bedankt,
? :slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.10.09 16:29:55:
kzou ook je flashgames maar eens aanpassen.. die zijn namelijk illegaal
Aanzetten tot bellen mag toch niet? Als ze wil en bellen om bv. Een mooie prijs te winnen. Dat gaat wel. Dus zorg dat je mooie prijzen hebt, en ze ook uitdeelt!
[offtopic]Door in ieder geval mijn layout van je game af te halen. NU![/offtopic]
En leuke acties plaatsen zoals:
Als je nu belt krijg je 10 Callcredits extra. Of een Bel en Win game op je site te plaatsen, dus dan bellen je leden voor 28 CC en maken ze ook nog is kan op bijvoorbeeld 50 CC.
Mvg,
Snep12
nah ik zet mijn leden totaal niet aan om te bellen dat komt vanzelf wel als je een leuk spel runt.
Ja dit klopt, je niet fixeren op geld verdienen en veel werken aan je site en professioneel werken (niet gedragen als iemand van 15).
Zo heb ik leden die 25 euro wallie gebruikten terwijl er zelfs nog niet gepraat is geweest over prijzen.
ik heb veel leden online en het is ook gezellig, maar nog niet echt competitie, terwijl de prijzen goed worden uitgedeeld.
Snep12, ik had toestemming gekregen van iemand, graag even screenshots van .psd file na [email protected] sturen
Snep12 heb je bel en win script?
EDIT:
Verkeerd gelezen, mijn reactie was over de flash games
[offtopic]Klopt insaneflame. Kost geen 2 euro
Iets promoten moet je toch zelf kunnen, iets verkopen moet je kunnen als webmaster:p[/offtopic]
Welke layout is van snep? deze die jij hebt is toch van banditi zelf:p
inmiddels aangepast, hopelijk geen gezeur meer.
ik zal even googelen voor dat script, alvast bedankt
Ik zou ook iets originelers doen op uw site, alles is standaard, geen extra opties zelf bijgebouwd, ook niet in de callcreditsshop.
Hoe meer zaken je er verkoopt, hoe meer bellers.
Ik verkoop er stripclubs, levels, ...
Klopt, daar ga ik nu mee bezig.
De bugs moesten eerst weg
en de illegale zaken ook? flash
layout is aangepast.(L)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!