En nu aub moet u zich normaal gedragen. Overal zie ik veel verveelde reactie's, bv. bij een andere topic, mooi zo.
Hiermee houd u zich niet aan het topic en teletubies is geen film, spijtig voor u.
Welke film?
- Thisguyisgone
- Closed
-
-
-
de reddertjes
-
[offtopic]Aub Obama (&Bush is toch hetzelfde) doe normaal![/offtopic]
De reddertjes is dat wel een film deathkill?
-
r zijn genoeg films van
-
Ok, ik dacht dat dit een grap was. (De reddertjes lijkt me niet echt een titel voor een film..)
-
kabouter plop
-
Ok, nu normale films voor de +12 etc.
-
dat staat niet in de topic starters post
-
Nee, maar je kon jezelf toch bedenken dat niet iedereen hier jouw leeftijd heeft.
Aangezien in zijn profiel staat dat hij 16 is.- V For Vendetta
- Aeon Fluxzijn ook nog goede films
-
V for vendetta is een goede film ja!
De film 2012 lijkt mij ook wel wat heb de trailer gezien!
-
-
Documentaire?
Genre: Action | Drama | Sci-Fi | ThrillerAnyway, de trailer zit er wel goed uit, zeer goede special effects
-
Citaat van MrCool
Documentaire?
Genre: Action | Drama | Sci-Fi | ThrillerAnyway, de trailer zit er wel goed uit, zeer goede special effects
http://www.imdb.com/title/tt1358232/
Deze bedoelde ik dus. -
2012 een documentaire:O?
ik bedoel deze?
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Citaat van az
2012 een documentaire:O?
ik bedoel deze?
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.Komt op hetzelfde neer als ik het zo bekijk :p Alleen daar gaat het puur om de vernietiging van de wereld (heb alleen eerste stuk gezien)
-
[offtopic][quote=MrCool]Nee, maar je kon jezelf toch bedenken dat niet iedereen hier jouw leeftijd heeft.
Aangezien in zijn profiel staat dat hij 16 is.ik zat idd maar wat te dollen, ben zelf btw ook 16
[/offtopic]
davinci code, apocalypto, the bourne serie -
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!