Gamecoll toch niet zo uniek?

• Hey mensen,

ik zat is wat rond te kijken op de gamecoll website om te bekijken wat ze nou precies allemaal hadden.

Daarbij keek ik ook natuurlijk naar alle projecten die ze hebben en tot mijn verbazing kwam ik er achter dat het allemaal niet van die "unieke" spellen waren...

zo is 'universal knights' terug te voeren naar een rip of van OGame. en is de slecht geripte versie nog ook (UGamela)

en zo zijn er volgens mij ook een paar terug te pakken om omgevormde crimenals scripts ik wil hier geen aanval op doen ik wil hier alleen weten wat de andere mensen hier van vinden en ik vind het voor een redelijk bedrijf als dit nogal laag om rip offs te moeten gebruiken om populair te worden.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zoals je kunt zien op gamecoll.com beschouwen wij Universe Knights niet als een TOP-project.

Verder kun je ook zien dat wij projecten van ANDERE mensen ondersteunen.
    Het enige wat wij dus doen, is hun steunen in de verdere ontwikkeling van hun eigen projecten.
    Hierbij vragen wij natuurlijk dat er gestreefd wordt naar een uniek project, maar niet elk project wordt even actief opgevolgd.

Universe Knights is van een projectleider die ondertussen ons team heeft verlaten. De site staat er nog wel, maar wordt niet meer gebruikt.
    Idem voor risk, war4europe (wel zelf gescript!) etc etc

Het is niet omdat wij projecten van anderen ondersteunen, dat wij rippers zijn die zomaar alles overnemen.

Kijk maar naar de echte topprojecten, deze zijn stuk voor stuk zelf gescript intern.

Je kritiek is dus eerder misplaatst, in mijn ogen.

• @ K.rens gamecoll is een top project site ze hebben Goede scripters/designers en vindt het zelf een mooie site.. de projecte webscripters.be en yourecrime.net is zekers 100% uniek

• Citaat van crimepatrol

@ K.rens gamecoll is een top project site ze hebben Goede scripters/designers en vindt het zelf een mooie site.. de projecte webscripters.be en yourecrime.net is zekers 100% uniek

Wil iedereen hier moderator worden of zie ik dat verkeerd?

Iedereen kan toch zien dat de helft van de "TOP"-projecten totaal niet lopen? Er zullen ook zeker goedlopende projecten zijn bij GameColl zijn, maar uit de TOP projecten wordt je niet veel wijzer.

Ik moet wel zeggen dat OnlineGameManager er een stuk beter uitziet met deze layout, opzich vind ik dat een van de betere (het beste) project van de TOP-projecten.

Heeft GameColl inmiddels een BVBA (o.i.d.) inschrijving trouwens?

P.S. K.Rens, gebruik eens style="border:1px #000000 solid;" in de table of CSS van WebScripters voor de nieuwsbalkjes, ziet er waarschijnlijk een stuk beter uit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!