• Iedereen met een beetje kennis kan iemand zijn database verwijderen. Aan paswoorden geraken enz.

Het is ook niet zo'n goeie scripting he, maar wie zich daarmee bezig moet houden is zielig bezig of heeft te veel tijd.

AAn te raden aan topicstarter is md5 coderen, en beveiliging leren en zo heel je site aan te pakken en misschien al je codes even aanpassen ook vanaf nu.

[offtopic]Fold, is wel zielig hoe je een moderator aanvalt en aanspreekt hier, hij wil enkel zo'n reacties vermijden enz

;)[/offtopic]

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ^^^^^

En Fold heeft nu 24u (+3u) denktijd om eens over zijn reacties na te denken!

Admin K.Rens: ben het hier mee eens, Fold moet geen bevelen geven en niet beginnen met beledigingen!
    Wouter hieronder heeft ook gelijk, maar ik heb het over de verwoording van Fold.

• Er is echt wel een andere manier om in discussie te treden met iemand. Ik verlies geen discussie aangezien ik geen discussie aanging ?

Ook al heeft hij iemand aanleiding gegeven, en is die persoon dan verder gegaan dan nodig was, cracken is op zich al lame (waarschijnlijk ook gewoon SQL injections ...)

Als ik door (een onnozele coupon van Adsense al iemand anders moet inschakelen om een persoon wat lekker terug te kloten..) zou ik me diep schamen.

Machtmisbruik .. nee en ja, het enige wat ik wou bereiken met mijn reactie is wat cri goed heeft aangegeven:

Citaat

Fold, is wel zielig hoe je een moderator aanvalt en aanspreekt hier, hij wil enkel zo'n reacties vermijden enz

• Ik ben geen moderator en ik wil me nergens mee bemoeien maar de vraag van de topic starter is 'dus wat kan ik er aan doen?' En het doet er niet toe wie wat heeft gedaan ofzo hij wil alleen weten hoe hij dit in de toekomst kan voorkomen. Allemaal die privekwesties kun je het beste gewoon via een pb oplossen of gewoon helemaal niet. Maar om nu iedereen mee te laten genieten is ook weer te veel van het goede.

Misschien kunnen we met zijn alle weer ontopic gaan? Anders wordt het hier zoals iemand al eerder heeft gezegd een speeltuin, en daar ben ik het helemaal mee eens.

Ontopic:

Wat je hier aan kunt doen? Zoals andere al zeggen, beveiligen en erachter komen hoe hij zomaar in je database komt en kan verwijderen. Verder heb ik niet zo veel ervaring met beveiliging etc. dus ik laat dat aan iemand anders over.

Admin K.Rens: luister hiernaar of je krijgt een banpuntje van mij persoonlijk!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!