CSS + HTML Hulp

• Zou iemand mij graag willen helpen, met CSS + HTML

Het probleem is, Ik weet nooit met welke dingen je moet beginnen zoals de Header, Content, footer etc...

Zou iemand mij willen helpen.

Ik had iemand op msn maar die is er af en toe wel eens maar niet genoeg online.

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Nee, je hoeft alleen de basis opmaak niet meer te doen. Je moet nogsteeds tables / div's maken. Maar dat is toch niet moeilijk? Je hoeft met tables eigenlijk alleen 3/4 begrippen te kennen: table, tr, td en eventueel th. De rest is bijna allemaal css.

• "zeer sloom".. het verschil is zo minimaal dat een gebruiker er niets van merkt. Veel belangrijkere punten zijn het gebruik van afbeeldingen, en de extensies daarbij.

Daarnaast de manier waarop mysql gebruikt wordt. Veel mensen gebruiken veels teveel queries omdat ze gewoon niet weten hoe een query met joins en subqueries werkt. Dat levert veel meer snelheidsverlies op.

Ikzelf gebruik meestal gewoon tabellen in een smarty-template, werkt perfect en laad ontzettend veel sneller dan vele andere websites.

• Ik heb nu Pspad.com gedownload, en vervolgens moet ik mijn HTML pagina erin zetten en vervolgens gaat dat programma gelijk alles maken, alleen moet je nog enkele div's maken?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!