Voetbal Manager layout

  • Niels


    Ik wil werkelijk niet toegeven omdat het niet zo is!


    Je gaat met photoshop eerst gewoon opzoek naar een beetje gras kleur, dan zoek je en iets donkerde of lichtere kleur.
    Dan voor content zoek je een nog lichtere kleur.


    Dus kom nou gvd niet met Maarja net alsof jij akn designen eigelijk. en met achterbaks ventje.


    Als je nou is even ook je lees bril op zet ;)


    En is CP layout dan ook ergens van overgemoen en mijn portfolio layout?
    Kom met betere argumenten in de plaats van die zwakke die jij post om je posts omhoog te krikkken!


    DUS NU WEER ONTOPIC!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van KyleM

    Hier niels
    zou Cas het niet toevallig de kleuren van deze layout want die lijken er ook donders veel op.


    Link: http://sportevolution.nl/soccermanager


    Dus ga jij nou ook maar niet stom lopen lullen ;) Veder kijken dan je NEUS LANG IS!


    <sarcastisch>
    Whaha Woow de hele navbar kleur is bijna precies hetzelfde misschien moet je hem aangeven!
    </sarcastisch>


    Jezus hee doe normaal het enige wat hetzelfde is is de navbar ga niet kinderachtig doen en als je niks kan zonder het te jatten donder je maar op!

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag


  • Jij verwijst zelf naar een layout die er ook veel op lijkt qua kleurgebruik en dergelijk. Hierin geef je al toe dat je die andere layout sowieso al gezien had voor je aan je eigen begon.


    Als je mijn layouts die ik hier de afgelopen tijd heb geplaatst nou eens vergelijkt met die van jou zijn mijne toch wel een tikkeltje beter, misschien vind jij dat niet omdat je net 14 bent en geen oog ervoor hebt.


    Ohja mijn post 'count' zoals jij het zegt hoeft niet omhoog als het aan mij ligt, zal mij niks vrolijker maken.

  • Niels jij zegt het zelf al jij bent ouder dus jij hebt al meer ervaring (kunnen op doen) en hij is pas 14 dus vind ik dat hij PRACHTIG kan designen .

    Portfolio in flash ligt even stil wegens school:((


    Design:30%
    Hosting en Domein:100%
    ---------------------------
    Flash Design Lerende :cheer::cheer:

  • Schwarzkopf
    Dan nog ben ik 3 jaar niet met designen bezig geweest. Ik ben een programmeur geen designer. Zijn leeftijd weet ik trouwens niet zeker maar het zal vast niet erg hoog zijn. Tevens noemde jij jezelf ook een designer als ik het goed heb en opeens wou je mijn layout kopen, maar dat duurde niet al te lang omdat je ook een fanboy wil worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!