Scripters die niet werken

• Citaat van ComputerHulp

Misschien heb ik dat zelf nog wel, of is dat nog niet van toepassing;)

Maar ik hou tegen iedereen op, gaan jullie maar eerst bedaren ik betaal heir niemand meer terug. Jullie geloven toch alleen anderen dan zoeken jullie het zelf maar uit. En je pest me nietw eg van CP IK GA WEG VAN CP

Dan ben je dus wel weggepest ...
    Nja, dan betaal je mij ook maar niet meer, maar ik onthoud je naam nog wel!

Blijf ook maar weg want zo'n mensen als jou hebben wij echt niet meer nodig!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [epicfail]Meh... niet eens gelezen wat alex heeft gezegd maar ondanks dat ie zich er probeert uit te lullen en het waar kan zijn.
    Waar blijft het geld dan dat je die mensen nog moet teruggeven omdat je geen werk gelevert hebt of geld dat je hun nog schuldig bent voor werk dat ze jou gelevert hebben ?[/epicfail]

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Net zoals die mensen op tv die zich er zo goed kunnen uitlullen!
    Je begint er gewoon weer bijna in zijn verhaaltjes te geloven!

Pas op, dat praten zo dat leren ze al van jongs af aan! Ze lullen zich er elke keer tussen uit! Niet te geloven! Dat soort mensen hoeven voor mij niet te bestaan!
    SCHANDE! Bekant de helft van CP oplichten en dan nog met je lulverhaaltjes komen!

• Vandaar dat ik een invite only site ga beginnen, om dit soort mensen te weren ^^.
    eigenlijk zouden we zijn IP moeten hebben.
    Kunnen we hem standaard al verbannen.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!